Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asså jag har ju länge tittat på bucherer bronzon... Men får ingen riktig klarhet i detta.Mmm risken är stor faktiskt...
Det är just det. Ingen vet. Den är inte numrerad men troligen produceras inte så många till men spekulation råder. Klart står dock att det är och kommer vara en extremt limiterad utgåva i jämförelse med allt annat de producerar (ja förutom Black Bay One och Bronze One då, plus en 50st Limited tillverkad för ett italienskt forum, haha)Asså jag har ju länge tittat på bucherer bronzon... Men får ingen riktig klarhet i detta.
Först snackades det om att den var limiterad, slutsåld osv osv. Sen hörde jag att den visst gick att få tag på.
Så jag kontaktade bucherer i Köpenhamn, och fick där infon att den inte är limiterad utan kommer fortsätta produceras.
Fick ingen info om i vilken utsträckning, dock skrev dom glatt upp mig på listan och skulle höra av sig.
Dock känns det oklart om jag någonsin kommer bli kontaktadMen klart hoppet lever om att få klippa den för 36500 eller va listpriset låg på.
Samtidigt blir man sugen när de börjar komma ner i mer humana nivåer beggat, som din micke. Låg väl för 300 kakor ett tag i början där på Chrono![]()
Snyggt, men bär den inte sjukt högt på ett lädernato???Tudor BB på Läder nato..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faktiskt inte..Snyggt, men bär den inte sjukt högt på ett lädernato???![]()
Tycker det ser ut som det, eller det där måste åtminstone vara en 18-20mm höjdFaktiskt inte..![]()
Ser ut så på bild men nope...inte så högt..Tycker det ser ut som det, eller det där måste åtminstone vara en 18-20mm höjd![]()
Väntar på mitt med
Är helt galet bra!Väntar på mitt med![]()
LänkBeslutsproblem: 3 olika läder Nato-straps denna veckan för att känna mig för vilken jag tycker om bäst. Sen har jag ju alltid länken...
Vad tycker ni?
Vilken passar bäst?
![]()
Av något skäl så slutar man ju alltid där. Tudor verkar också ha gjort sin jämförelse
Trodde jag skulle göra det, men det sitter skönare vid skrivbordsarbete med flärpen så här. Det går säkert att vända men då sitter nog spännet ”fel” på armen.Snyggt men stör du dig inte på att ha flärpen ner?![]()
Herregud vad snyggt!Bjuder några till bara för att
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow den var fin! Vilket år är klockan ifrån?Tänk att ”mögel” kan vara så vackert...
![]()
![]()
När diskussion ändå är igång.
Jag letar efter ett mörkbrunt (chockladbrunt) läder band till min BB. Inte nato.
Någon som har ett att rekommendera?