Är kanske benägen att hålla med...trots att jag alltid kör länk på allt jag ägt/äger.Lädret är för mig starkaste kandidaten faktiskt! Tycker klockan dör av lite för mycket på länken tillsammans med tachybezelen i stål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är kanske benägen att hålla med...trots att jag alltid kör länk på allt jag ägt/äger.Lädret är för mig starkaste kandidaten faktiskt! Tycker klockan dör av lite för mycket på länken tillsammans med tachybezelen i stål
Har funderat i någon vecka på att köpa sportstål i 30-35k klassen. Kandidaterna är Seamaster 300 Diver (svart), Tudor Black Bay (blå) eller Breitling Colt 41 (svart). Har bra koll på fördelar/nackdelar på repektive klocka men har svårt att bestämma mig. Det lutar dock åt en BB. Vad säger ni pöjkar, visst ska jag ha en Tudor?![]()
Idag kör vi svart racing band..![]()
![]()
![]()
![]()
Klart kan inte gå runt och snusa tjejsnus..Snusen skall vara stark?![]()
Horus straps gör häftiga straps, tror de har modeller som passar tudor. Angående everest såg jag att de ska introducera straps åtminstone till black bay iaf, vet dock inte om dem har släppts än.Bästa gummibandet till Pelagos (förutom det som följer med, vill inte ha endlink)? Isofrane, Hirsch? Everest, rubber-b har väl inte kommit än.
Direktlänk till horus straps med modeller specificerade för pelagos: https://www.horusstraps.com/collections/pelagosHorus straps gör häftiga straps, tror de har modeller som passar tudor. Angående everest såg jag att de ska introducera straps åtminstone till black bay iaf, vet dock inte om dem har släppts än.
Horus straps gör häftiga straps, tror de har modeller som passar tudor. Angående everest såg jag att de ska introducera straps åtminstone till black bay iaf, vet dock inte om dem har släppts än.
Riktigt jävla snyggtMen tack för infon! Gummi till BB är ju efterlängtat men lite osäker på hur det kommer se ut. Väntar med spänning!
Bra tips, tackDirektlänk till horus straps med modeller specificerade för pelagos: https://www.horusstraps.com/collections/pelagos
klämde på den där på watchout. bra sugen... gillar att den inte är så blingig med det borstade guldet. men får nöja mig med min röda så länge men kommer bli ett köp...Haft denna i en vecka nu. Grym klocka. Antingen älskar man two-tone eller tvärtom
I love it.
![]()
AråNato på pelagos.. flyger det?
![]()
SåjaDubbelpost
![]()
Mmm risken är stor faktiskt...@micke_s du kommer ångra dig![]()