Tack! Det är en 7021/0 från 1971 som faktiskt verkar vara opolerad, boetten är knivskarp.Wow den var fin! Vilket år är klockan ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är en 7021/0 från 1971 som faktiskt verkar vara opolerad, boetten är knivskarp.Wow den var fin! Vilket år är klockan ifrån?
Fantastiskt läckert!Tack! Det är en 7021/0 från 1971 som faktiskt verkar vara opolerad, boetten är knivskarp.
![]()
Jasså.... Tillbaka till BB kom han. Fin!Im back!
![]()
Jag har varit nära att beställa därifrån men rätt så saftiga priser och har läst lite blandade omdömen. En del bilder här på forumet har varit lite avskräckande så det blev ett Rios läder band istället. Hoppas det blir bra
Riktigt snyggt!Nytt är rätt ok det åxå
![]()
Jasså.... Tillbaka till BB kom han. Fin!
Jag har köpt ett gäng band från B&S och måste säga att det varit 100% satisfaction på både leveranser och kvalitet. Lååååångt ifrån de billigaste strapsen out there men känns ändå som att man får vad man betalar för. Finns en tråd för inspiration: https://klocksnack.se/threads/bulang-sons.43571/Jag har varit nära att beställa därifrån men rätt så saftiga priser och har läst lite blandade omdömen. En del bilder här på forumet har varit lite avskräckande så det blev ett Rios läder band istället. Hoppas det blir bra![]()
Wow!!Dubbelpostar från Snowflake in da house...
Kylan kommer in och den 41-åriga flingan värmer upp!
![]()
Snart minns du varför du gjorde dig av med den förra. Och då köper jag förmodligen din.Hahah ja blev så tillslut, sjukt nöjd!
Bra smak på klocka o wirre. Då är frågan vilken Hero du lirar? Ser ut att vara en seriös draft iaf på vänstra laget.!0 årig Laphroaig och lite fredags gibb efter sonen ha somnat. Aldrig fel
Tackar! kör en del Sylvans mestadels QM, själv?Bra smak på klocka o wirre. Då är frågan vilken Hero du lirar? Ser ut att vara en seriös draft iaf på vänstra laget.![]()
41:n är nice!Var och klämde på BB41 i veckan, jääävlar vad imponerad jag blev. Bortsett från heritage chrono blue så är det första Tudorn mitt hjärta fallit för
Någon som sitter på en och kan slänga upp en bunt med bilder samt intryck om den? (man läser ju mest negativt om 41:an för att alla är förälskade i tjej-varianten på 36 mm?)
Sitter ju perfekt på dig41:n är nice!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tidig julklapp!Kvällen är räddad, FedEx var precis förbi!
![]()
![]()
Ja, Tomten han kan han!Tidig julklapp!
Den måste jag införskaffa migKvällen är räddad, FedEx var precis förbi!
![]()
![]()
Verkar extremt faktaspäckad, vilket är kanon då det är klart svårare att hitta Tudor-info (på nördnivå) online än t.ex. Rolex-info.Den måste jag införskaffa mig![]()
Vart köper jag?Verkar extremt faktaspäckad, vilket är kanon då det är klart svårare att hitta Tudor-info (på nördnivå) online än t.ex. Rolex-info.
1.000 numrerade och signerade ex.