• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Wow den var fin! Vilket år är klockan ifrån?
Tack! Det är en 7021/0 från 1971 som faktiskt verkar vara opolerad, boetten är knivskarp.
Skärmavbild 2017-10-27 kl. 14.07.42.png

Jag har varit nära att beställa därifrån men rätt så saftiga priser och har läst lite blandade omdömen. En del bilder här på forumet har varit lite avskräckande så det blev ett Rios läder band istället. Hoppas det blir bra :)
Jag har köpt ett gäng band från B&S och måste säga att det varit 100% satisfaction på både leveranser och kvalitet. Lååååångt ifrån de billigaste strapsen out there men känns ändå som att man får vad man betalar för. Finns en tråd för inspiration: https://klocksnack.se/threads/bulang-sons.43571/

Om någon är sugen på att sälja sin Tudor BB i svart, med inhouseverk, fullset och med giltigt cert kan ni skicka ett pm. Den blå kanske också kan funka ;).

Var och klämde på BB41 i veckan, jääävlar vad imponerad jag blev. Bortsett från heritage chrono blue så är det första Tudorn mitt hjärta fallit för :happyhappy:

Någon som sitter på en och kan slänga upp en bunt med bilder samt intryck om den? (man läser ju mest negativt om 41:an för att alla är förälskade i tjej-varianten på 36 mm?)

Var och klämde på BB41 i veckan, jääävlar vad imponerad jag blev. Bortsett från heritage chrono blue så är det första Tudorn mitt hjärta fallit för :happyhappy:

Någon som sitter på en och kan slänga upp en bunt med bilder samt intryck om den? (man läser ju mest negativt om 41:an för att alla är förälskade i tjej-varianten på 36 mm?)
41:n är nice!
20171019_162357.jpg
20170919_123737.jpg
20170908_215516.jpg

20170811_091505.jpg

Tillbaka
Topp