• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gillar ni nya versionen av BB36?
IMG_20180401_125221-01-01-01-01.jpeg

Jag är galet nöjd iaf :)
Hehe snygg ;)

Vad är det för tavla ?
Min egen, kallar den BMI (bay missing index)
Hehe tack du
Såg att Tudor söker en produktchef heltid, nåt för dig :D
Vänliga ord men de vette tusan, tyckte det blev väl naket :p
Ajjemen! Men tycke jag gjorde den tillräckligt rimlig för att någon skulle falla för den ;)

Vet Tudor experterna i tråden ifall det är/kommer vara väntelista på 58:an? Nån kanske redan varit inne och frågat :)

Vet Tudor experterna i tråden ifall det är/kommer vara väntelista på 58:an? Nån kanske redan varit inne och frågat :)

Det är inte orimligt att det blir kö! Men Tudor hålls inte tillbaka på samma sätt som Rolex så kötiden är nog överkomlig. För nått år sedan tog det väl 2-3månader att lägga vantarna på en BBB? Så i det häradet tänker jag.

F03DEAC9-5235-4A61-A2B1-60B8C3C147B0.jpeg
Ända sen baselsläppet 2017 så har jag suktat efter denna. Min första tudor efter att ha haft diverse Rolex och det skriker kvalitet/investerad krona. Provar den på ett nyinköpt canvasarmband.

Ja, verkligen mycket pang för pengarna, och tuff :cool:
Kan t.o.m vara så att Tudor gör en viss förlust på modellen (jämför Breitlings prissättning på B01-verken), men det har de råd med.

Tillbaka
Topp