Hehe snyggVad gillar ni nya versionen av BB36?
Jag är galet nöjd iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe snyggVad gillar ni nya versionen av BB36?
Jag är galet nöjd iaf
Vad gillar ni nya versionen av BB36?
Jag är galet nöjd iaf
1:a april edition?Vad gillar ni nya versionen av BB36?
Jag är galet nöjd iaf
Min egen, kallar den BMI (bay missing index)Vad är det för tavla ?
Hehe tack duHehe snygg
Vänliga ord men de vette tusan, tyckte det blev väl naketSåg att Tudor söker en produktchef heltid, nåt för dig
Ajjemen! Men tycke jag gjorde den tillräckligt rimlig för att någon skulle falla för den1:a april edition?
MumsSvart trippel! Den blå bb'n platsade inte in i fotografiet.
Bra trio du har därSvart trippel! Den blå bb'n platsade inte in i fotografiet.
Vilken av dem?Nya BB, oj vad den ska köpas!
58Vilken av dem?
Den är helt underbar med detta bandMums igen
Vet Tudor experterna i tråden ifall det är/kommer vara väntelista på 58:an? Nån kanske redan varit inne och frågat
Ja låter rimligt. Ville få bekräftat av nån som frågat AD så jag slipperDet är inte orimligt att det blir kö! Men Tudor hålls inte tillbaka på samma sätt som Rolex så kötiden är nog överkomlig. För nått år sedan tog det väl 2-3månader att lägga vantarna på en BBB? Så i det häradet tänker jag.
Ser svinbra ut. Bara att handla.Fundera på om det flyger eller ej. Inte 100% passform men nära nog.
Funkar.Fundera på om det flyger eller ej. Inte 100% passform men nära nog.
Fan lever han fortfarande?
Har någon redan postat honom så ber jag verkligen om ursäkt.
FlygerFundera på om det flyger eller ej. Inte 100% passform men nära nog.
Ända sen baselsläppet 2017 så har jag suktat efter denna. Min första tudor efter att ha haft diverse Rolex och det skriker kvalitet/investerad krona. Provar den på ett nyinköpt canvasarmband.
Ja, verkligen mycket pang för pengarna, och tuff
Kan t.o.m vara så att Tudor gör en viss förlust på modellen (jämför Breitlings prissättning på B01-verken), men det har de råd med.