Handla? Den är ju min.Ser svinbra ut. Bara att handla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Handla? Den är ju min.Ser svinbra ut. Bara att handla.
Visst gör den det. Mest ute efter lite variation bara. Diggar inte det stora glappet som blir av att hålen i luggarna sitter så långt ut. Funderar även på ett Rubber B som omväxling. Någon med erfarenhet från de på en blackbay?Funkar.
Men tycker den gör sig bäst på länken.
Ha ha, jag blev också förvånad... men den här gången var han nöjd iaf.Fan lever han fortfarande?
Flyger
Funkar, 20mm?Fundera på om det flyger eller ej. Inte 100% passform men nära nog.
22Funkar, 20mm?
Vart hittade du dom?
EBay. Kan leta upp vilken säljare om det är av intresse.Vart hittade du dom?
GärnaEBay. Kan leta upp vilken säljare om det är av intresse.
Tack och bock. Ska kolla. Blir det en gmt så ska jag ha endlinks helt klart
Inte Rubber B, men Crafter blueFunderar även på ett Rubber B som omväxling. Någon med erfarenhet från de på en blackbay?
Kunde inte hitta någon definitiv info om Crafter blues gummi de tagit fram till black bay passade även på 41:an utan vridning. Beställde ett ändå för att prova och det var inga problem. Blev helt okej. Får se vad jag tycker om kvalitet efter ett tag.
Faktiskt tror jag ett rubber B skulle tillfredsställa dig mest.Visst gör den det. Mest ute efter lite variation bara. Diggar inte det stora glappet som blir av att hålen i luggarna sitter så långt ut. Funderar även på ett Rubber B som omväxling. Någon med erfarenhet från de på en blackbay?
Hehe ok. Uppfattade det som att frågan gällde klockan och inte armbandet inför ett ev. köp.Handla? Den är ju min.
20mmVad är avståndet mellan luggarna på Tudor BB 58?
TT igen? Grattis!Har väntat på den här i drygt en månad. Hittade den på bukten. Ännu en Tudor jumbo! Nu 7025/4. Helnöjd!
Vilken skön reklam. Älskar när reklamen är lite avslappnad, opretentiös och med glimten i ögat.
Riktigt snorgo!
Mer Tudor-torsdags-blått.