Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudortorsdag i solen
![]()
Nej, det är bara ljuset som spökar.Härligt! Har ringen börjat patineras vi 20?![]()
Nej, det är bara ljuset som spökar.
Edit. Jag är blind7016 men underbar tavla, lollipopvisare, ghost insert och nitad oysterlänk. Mumma om ni frågar mig
![]()
Haha va?Edit. Jag är blind
Såg bara Mercedestimvisaren och skrev "det där är väl ingen lollipop men snygg ändå" sen såg jag sekundvisaren.Haha va?
7016 men underbar tavla, lollipopvisare, ghost insert och nitad oysterlänk. Mumma om ni frågar mig
![]()
Som jag redan svarat någon sida bak så ja, den har 20mm lug widthNågon som vet ifall nya Tudor BB 58 har 20 mm lug width?
Grym du är Micke, tackar!Som jag redan svarat någon sida bak så ja, den har 20mm lug width
Frågan är bara vad den var för längd lug-2-lug.. Det måttet är ju verkligen intressant! Det är där "problemet" ligger för många när det gäller vanliga Black Bay..Som jag redan svarat någon sida bak så ja, den har 20mm lug width
North Flag är en favorit.Satte mig ner med nyförvärvet och då kom solen!![]()
Frågan är bara vad den var för längd lug-2-lug.. Det måttet är ju verkligen intressant! Det är där "problemet" ligger för många när det gäller vanliga Black Bay..
Sjukt bra storlek faktiskt!Google är din vän
![]()
![]()
Sjukt bra storlek faktiskt!![]()
Överväger samma, Nymans skulle slå mig en signal när den fanns inneJapp! Blir nog att slå till på en sådan!![]()
Överväger samma, Nymans skulle slå mig en signal när den fanns inne![]()
De visste inte exakt. De sade förhoppningsvis i början av sommaren eller i värsta fall i slutet av sommaren. 32 480kr enligt Tudors hemsida.Härligt! När beräknas dom få in den? Var det juni? Vad listar den med länk?
Snyggt! Bra val. Grattis.Min 26 års present till mig själv som också råkar vara min första ordentliga klocka. Skapligt nöjd.
Var ett svårt val mellan den svarta "vintage" Black Bayen och Pelagosen men när den satt där på armen fanns bara ett val.
![]()
Otroligt bra!Min 26 års present till mig själv som också råkar vara min första ordentliga klocka. Skapligt nöjd.
Var ett svårt val mellan den svarta "vintage" Black Bayen och Pelagosen men när den satt där på armen fanns bara ett rätt val.
![]()
-Maj är det sagt.När släpps GMT:n?
-Maj är det sagt.