Håll hårt i den pelagosen. Min magkänlsa säger att den kan bli värdefull i framtidenFrån i tisdags.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll hårt i den pelagosen. Min magkänlsa säger att den kan bli värdefull i framtidenFrån i tisdags.
Sant. Tänkte inte på att BB58 satt på band.BB58 var väl lika bekväm, men men större. Det dock mycket som stökar till jämförelsen. 36 mot 39 mm. Länk mot band. Det var därför jag även provade 41:an på länk. Den kändes väldigt stor men framförallt VÄLDIGT tjock i jämförelse.
/B
Stannade förbi och provade hos Rob. Riktigt trevlig.
B
Haha du måste varit där precis efter mig Krons har GMT inne på länk och läder. Slutsåld hos Rob och Nymans. Trevligt bemötande på alla ställen jag var men gick inte att diskutera priset på GMTn.
Kan man känna sig trygg i att det kommer en BB58 GMT 2019?
Den är inte bara stor, den är ett monster! Hittade en sunkig bild från när jag hade båda.Sant. Tänkte inte på att BB58 satt på band.
Har aldrig ens testat någon annan Blackbay än min 36 men förstår bara av måtten att döma att 41mm dykaren är en riktigt stor pjäs
Klockan i sig är läcker men jag är verkligen så nöjd att Tudor gjort ett nytt mindre urverk och matchande boett. Det går åt rätt håll!Den är inte bara stor, den är ett monster! Hittade en sunkig bild från när jag hade båda.
Håller med!Klockan i sig är läcker men jag är verkligen så nöjd att Tudor gjort ett nytt mindre urverk och matchande boett. Det går åt rätt håll!
Hallå,
Har sökt men Ej funnit...vilket listpris har BB58an?
In i skamvrån ett par sidor tidigare.Hallå,
Har sökt men Ej funnit...vilket listpris har BB58an?
Nu tror jag inte att alla tycker det är särskilt positivt att stämpla nåt för en poor-mans nånting som indikerar att något nödvändigtvis ska ses som ett substitut för det man egentligen ville ha. Visst kanske det kan vara så ibland men tycker inte man bör utgå från att det gäller generellt.
Välkommen in i gemenskapen i skamvrån. Här har vi alla på oss dumstrutar med Invicta-logga på.In i skamvrån ett par sidor tidigare.
Haha du måste varit där precis efter mig Krons har GMT inne på länk och läder. Slutsåld hos Rob och Nymans. Trevligt bemötande på alla ställen jag var men gick inte att diskutera priset på GMTn.
Sluta sluta. Fan blir ju galen här hemma!! Måste klämma på bb58 nu!!Välkommen in i gemenskapen i skamvrån. Här har vi alla på oss dumstrutar med Invicta-logga på.
Lite mer intryck.
Jag gick hemifrån och tänkte mer eller mindre köpa GMT om den fanns inne. Bemötandet i butik var kanon men något med klockan gjorde att det inte klickade helt, kanske bredden på armbanden. Stark 9/10 och något att fundera på. Inget jag sprang fram till kortmaskinen för dock.
- Länken på GMT känns väldigt bred i jämförelse med min Sub. Kändes klumpigt men kanske vanesak. Även lädret var ganska brett. Hade gärna sett att det smalnade av längre ner.
- GMT är fin, färgerna lirar bra och GMT-handen känns lagom lång. Vridringen lite blankare än jag trodde.
- 58an är bra. Väldigt bra. Riktigt jäkla väldigt bra. Alltså helt grymt jäkla väldigt bra
58an testade jag bara på nato och jag hade höga förväntningar. Den var bättre. På något sätt kändes klockan perfekt på ett sätt så att ingen individuell detalj var grym utan snarare helheten. Samma känsla som med min 116610 och det är ett väldigt bra betyg för en klocka som kostar 40% av Subens pris.
Sammanfattningsvis två klockor som starkt rekommenderas. Personligen ”behöver” jag GMT och en kronograf då jag mer eller mindre är OWG med min Sub, så speedy och tudor GMT är starka kandidater. Ändå var det 58an som pirrade mest och den är lite för lik min sub. Eller?
Välkommen in i gemenskapen i skamvrån. Här har vi alla på oss dumstrutar med Invicta-logga på.
Lite mer intryck.
Jag gick hemifrån och tänkte mer eller mindre köpa GMT om den fanns inne. Bemötandet i butik var kanon men något med klockan gjorde att det inte klickade helt, kanske bredden på armbanden. Stark 9/10 och något att fundera på. Inget jag sprang fram till kortmaskinen för dock.
- Länken på GMT känns väldigt bred i jämförelse med min Sub. Kändes klumpigt men kanske vanesak. Även lädret var ganska brett. Hade gärna sett att det smalnade av längre ner.
- GMT är fin, färgerna lirar bra och GMT-handen känns lagom lång. Vridringen lite blankare än jag trodde.
- 58an är bra. Väldigt bra. Riktigt jäkla väldigt bra. Alltså helt grymt jäkla väldigt bra
58an testade jag bara på nato och jag hade höga förväntningar. Den var bättre. På något sätt kändes klockan perfekt på ett sätt så att ingen individuell detalj var grym utan snarare helheten. Samma känsla som med min 116610 och det är ett väldigt bra betyg för en klocka som kostar 40% av Subens pris.
Sammanfattningsvis två klockor som starkt rekommenderas. Personligen ”behöver” jag GMT och en kronograf då jag mer eller mindre är OWG med min Sub, så speedy och tudor GMT är starka kandidater. Ändå var det 58an som pirrade mest och den är lite för lik min sub. Eller?
Sluta sluta. Fan blir ju galen här hemma!! Måste klämma på bb58 nu!!
Snyggt! Kanske ska addera några klockkonton i fruns InstagramTack vare tudors senaste instagram-inlägg med BB58 så blev till och med min sambo sugen på BB58an. Får mig verkligen att inse vilken marknadsföringskraft instagram besitter.
Blir nog till att gå in till någon AD till hösten för att vidare sälja in klockan
Bilden i talan:
Jag blev därefter inspirerad och tog en bild på sambon med hennes bb36
Snyggt! Kanske ska addera några klockkonton i fruns Instagram
Var till Bergströms i förrgår. De hade en bronze och en Ranger plus några till. Det var väldigt urplockat. Jag ville testa Air King och op36 men dessa var sålda.Nån som vet hur Tudor situationen ser ut i Malmö just nu? Om Bergströms eller Hours har roliga modeller inne att klämma på? Helst BB58 eller GMTn så klart.
Var på Hours idag och det va rejält utplockat. Skulle snart komma en påfyllning enligt personalen där !Nån som vet hur Tudor situationen ser ut i Malmö just nu? Om Bergströms eller Hours har roliga modeller inne att klämma på? Helst BB58 eller GMTn så klart.
Vem är inte det? Den där klockan verkade bra från början men nu framstår den som ännu bättre.Jag är svag för konvext glas.
Ja, glaset ger den en hel del liv!Jag är svag för konvext glas.
Snygg som fan.Stannade förbi och provade hos Rob. Riktigt trevlig.
B
Underbar !Jag är svag för konvext glas.
Tudorskåpen hos Bergströms brukar vara lika laddade och livfulla som en genomsnittlig svensk gräsmatta är just nu. Känns olönt att åka dit för att kolla Tudor.Var till Bergströms i förrgår. De hade en bronze och en Ranger plus några till. Det var väldigt urplockat. Jag ville testa Air King och op36 men dessa var sålda.
Har man handleder för det så kan jag rekommendera Rangern. Helmysig fieldklocka men stor med sina 41 mm
Jäklar vad krispigJag är svag för konvext glas.
Välkommen in i gemenskapen i skamvrån. Här har vi alla på oss dumstrutar med Invicta-logga på.
Lite mer intryck.