ArgÄrligt talat kan inte du bara hålla käften! Du ska ALLTID kommentera allt. !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ArgÄrligt talat kan inte du bara hålla käften! Du ska ALLTID kommentera allt. !!
Börjar tröttna på din dryghet. Inte första gången heller...
Börjar tröttna på din dryghet. Inte första gången heller..
Puss. Skojade lite med digBörjar tröttna på din dryghet. Inte första gången heller...
Puss? Tyvärr inte lagd åt det hållet...blockar dig nu..bye bye..Puss. Skojade lite med dig
Tagga ned.Ärligt talat kan inte du bara hålla käften! Du ska ALLTID kommentera allt. !!
Haha. Skojade med dig. Klart en Rolex med 5 siffrigt case med solida länkar hade varit najsPuss? Tyvärr inte lagd åt det hållet...blockar dig nu..bye bye..
För man helt plötsligt kommit ner i rätt storlek. Allt stämmer, typ. Det är ingen kloss som 41an.Tagga ned.
BB58 är väl ok, varför så hypead? Pga 38mm?
Ja (39mm), För att det äntligen finns en dykare i "mellansegmentet" med rätt storlekTagga ned.
För att den är snyggare än en subTagga ned.
För man helt plötsligt kommit ner i rätt storlek. Allt stämmer, typ. Det är ingen kloss som 41an.
Ja (39mm), För att det äntligen finns en dykare i "mellansegmentet" med rätt storlek
Vettigt & förståeligt. Spontant känns visarna lite väl stora och nitade länken så där, men ska inte uttala mig mer förrän jag provat en i verkligheten.För att den är snyggare än en sub
Allt är enligt dig bäst & perfekt, förhoppningsvis stannar den ett bra tag hos dig och att vi slipper ekorrhjulet du sätter igång vid försäljningar.Enligt mig är Tudor bb 58 den bästa Tudorn dom gjort. Storleken är helt PERFEKT. Gillar även dom äldre sub:s men då har vi dom osolida länkarna, gillar inte riktigt dom. 58:an har solida och som sagt grym storlek. Plus i kanten = Nya inhouse urverket.
Kan faktiskt hålla med dig angående visarna efter haft klockan 1 vecka nu.. Stör mig lite.. Skulle vilja ha båda sekund- och minutvisare precis där markeringarna börjar..Vettigt & förståeligt. Spontant känns visarna lite väl stora och nitade länken så där, men ska inte uttala mig mer förrän jag provat en i verkligheten.
Var har du hört det och vilka problem?Läst att många haft problem med "datumet" på sina Tudor GMT. Någon som upplevt det?
Ingen av er som tröttnat på er svarta BB heritage 41 som är sugen på att byta mot en Oris Aquis 2017, den gröna.
Att gmt:n inte växlar datum. Kunde inte klistra in. Men sök på "issue date Tudor gmt" eller liknande..Var
Var har du hört det och vilka problem?
Yes, har redan en bytes-annons ute. Men tänkte jag iaf skulle fråga även härProva köp/sälj forumet. Tror nog på en större chans där än här
Det lättast och snabbaste är förmodligen att sälja din Oris och sedan handla den du vill ha.
Kanske är samma folk som uppger att MT5612-verket är alldeles kass och "i många fall" stannar oåterkalleligen efter ett par veckor och dessutom till råga på allt är irreparabelt vilket de då fått bekräftat efter att trots allt ha köpt en egen, bara för att testa förmodligen.Läst att många haft problem med "datumet" på sina Tudor GMT. Någon som upplevt det?
Aha ingen aning. Nä varför min fråga, för vet att några på forumet har köpt en gmt, ville bara veta om det varit nåt fel på deras??Kanske är samma folk som uppger att MT5612-verket är alldeles kass och "i många fall" stannar oåterkalleligen efter ett par veckor och dessutom till råga på allt är irreparabelt vilket de då fått bekräftat efter att trots allt ha köpt en egen, bara för att testa förmodligen.
För att inte tala om boetten, länken och tavlan då
Men visst kan det varit fel på GMT-visningen, det vet inte jag nåt om. Har ingen heller.
Coola visare ju! Nedärvt från MN-tiden. Très bien läsbarhet!Mitt hjärta bankade hårdast för denna vackra men något tjocka pjäs häromdagen...i övrigt en riktigt vacker klocka enligt mig. Okej det finns ett uppenbart fel som är lite av en dealbreaker, visarna. Hur tänkte man? Har ett barn designat dom? Är dom till för den blinda delen av befolkningen?
Priset står på ena fotot, 40k med 10% rörlighet...kanske mer om du är vacker och vältalig.
Börjar komma riktigt sköna kommentarer i denna tråd. Jag brukar inte lacka men denna gång var det väldigt nära...Mitt hjärta bankade hårdast för denna vackra men något tjocka pjäs häromdagen...i övrigt en riktigt vacker klocka enligt mig. Okej det finns ett uppenbart fel som är lite av en dealbreaker, visarna. Hur tänkte man? Har ett barn designat dom? Är dom till för den blinda delen av befolkningen?
Priset står på ena fotot, 40k med 10% rörlighet...kanske mer om du är vacker och vältalig.
Visarna är ju bland det bästa med Tudor! Läsbarheten är ju grym tack vare dom och enligt mig jäkligt snygga också. Vet inte varför men flingan påminner mig om tornet i schackspel. Minutvisaren påminner mig om ett svärd.Mitt hjärta bankade hårdast för denna vackra men något tjocka pjäs häromdagen...i övrigt en riktigt vacker klocka enligt mig. Okej det finns ett uppenbart fel som är lite av en dealbreaker, visarna. Hur tänkte man? Har ett barn designat dom? Är dom till för den blinda delen av befolkningen?
Visarna är pricken över i;et och kronan på verket på denna sköna skapelse.Mitt hjärta bankade hårdast för denna vackra men något tjocka pjäs häromdagen...i övrigt en riktigt vacker klocka enligt mig. Okej det finns ett uppenbart fel som är lite av en dealbreaker, visarna. Hur tänkte man? Har ett barn designat dom? Är dom till för den blinda delen av befolkningen?