Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hämta från?Nice, jag ska hämta ut min BB58 idag också, sjukt taggad. Tips dock, du postprocessar verkligen sönder bilderna, ser inte bra ut när man får gloria runt knogar/arm/händer/klocka.
Wow riktigt snygg. Hur stor är den?
BB från 1994. En keeper.
Wow riktigt snygg. Hur stor är den?
Snyggt..40mm, bärs något större än min Tudor Sub då den är några mm tjockare. I mitt tycke är det en mycket bra storlek för en kronograf.
Ingen tvekan om att det verkar vara en bra klocka men du @Vincentb brukar i och för sig säga så om mer eller mindre alla klockor du ägt, och ändå har de ändå blivit sålda nån vecka / månad senare.Efter snart 2 veckor måste jag säga att Tudor black bay 58 är RIKTIGT bra. Verkligen PERFEKT storlek på sina 39mm samt 11.9mm tjock.
Grattis. Var köpte du klockan? Hur känns den?Snabbt hanledsskott till er, grymt trevlig service på Nymans idag måste jag säga, en kvinna där som verkligen gav en god känsla för företaget (klockan ej köpt på Nymans, står dock i kö där).
Ja vad ska man säga, Tudor har ju en succé här på alla sätt och vis.
Det jag sagt helatiden..Känns onekligen rejält bra.
För en som burit Black Bays i oändliga utföranden sen 2012 så har jag nu hittat en som känns sådär spot on på handleden.
Alldeles jäkla lagom
Förhör gällande var alla ägare köpt sina BB58, vad är grejen?Grattis. Var köpte du klockan? Hur känns den?
Skål till alla 58r..
Grattis! Inatt vill vi se lumen.Snabbt hanledsskott till er, grymt trevlig service på Nymans idag måste jag säga, en kvinna där som verkligen gav en god känsla för företaget (klockan ej köpt på Nymans, står dock i kö där).
Ja vad ska man säga, Tudor har ju en succé här på alla sätt och vis.
Väntade bara på att någon skulle gnälla.. Men absolut..Vore det inte bättre att lägga upp bilder på 58 lite mer då och då och inte panga tusentals och bomba tråden med massor... Förlåt men det blir lite för mycket nu..
Du är inte ensam att tycka det. Innan var det Explorer II tråden det spammades i.Vore det inte bättre att lägga upp bilder på 58 lite mer då och då och inte panga tusentals och bomba tråden med massor... Förlåt men det blir lite för mycket nu..
Skål! Men vart är bärsenSkål till alla 58r..
Folk borde ju undra varför det dyker upp bilder helatiden? Jo för gillar och fota/redigera. Ibland med systemkamera, ibland med mobilen. Men ska sluta om vissa känner sig så lättkränkta..och är som vanligt glädjedödare..Du är inte ensam att tycka det. Innan var det Explorer II tråden det spammades i.
Hehe..dricker inte alkohol. Men cola zeron kommer..Skål! Men vart är bärsen
Inte ett dugg kränkt! Inte meningen att vara någon form av glädjedödare. Men sanningen är att det är ett mycket drag i respektive trådar tills du bestämmer dig för att flippa den absolut bästa klockan du ägt.Folk borde ju undra varför det dyker upp bilder helatiden? Jo för gillar och fota/redigera. Ibland med systemkamera, ibland med mobilen. Men ska sluta om vissa känner sig så lättkränkta..och är som vanligt glädjedödare..
Ja du vet hur det är? Man letar efter den ultimata klockan. Får se hur denna blir. Har jag klockan längre än 6mån behålls den för alltid..Inte ett dugg kränkt! Inte meningen att vara någon form av glädjedödare. Men sanningen är att det är ett mycket drag i respektive trådar tills du bestämmer dig för att flippa den absolut bästa klockan du ägt.
Ja du vet hur det är? Man letar efter den ultimata klockan. Får se hur denna blir. Har jag klockan längre än 6mån behålls den för alltid..
Börjar också undra om den finns. Snygg. Trevlig helg..
Gott! Finns ens den ultimata klockan?
Då återstår det att se om BB58 blir en keeper då.
Slänger med en bild på min Pelagos, så slippper vi OT. Trevlig helg!
Folk borde ju undra varför det dyker upp bilder helatiden? Jo för gillar och fota/redigera. Ibland med systemkamera, ibland med mobilen. Men ska sluta om vissa känner sig så lättkränkta..och är som vanligt glädjedödare..
Skjut Flamingon. Dom förökar sig extremt fort!Pelagos och BB Bronze fick följa med till Zakynthos.