Lagom är bäst!Känns onekligen rejält bra.
För en som burit Black Bays i oändliga utföranden sen 2012 så har jag nu hittat en som känns sådär spot on på handleden.
Alldeles jäkla lagom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagom är bäst!Känns onekligen rejält bra.
För en som burit Black Bays i oändliga utföranden sen 2012 så har jag nu hittat en som känns sådär spot on på handleden.
Alldeles jäkla lagom
Håller med! Jag köper att man redigerar sina bilder för att tex höja eller sänka ljuststyrkan (så länge det fortfarande görs på en naturlig nivå). Men när folk börjar filtrera och leka med alla möjliga inställningar blir det bara helt fel.Snygga vinklar, dock ser det helt datoranimerat ut, precis som en förproduktionsbild på något som inte ens finns i verkligheten!
Är det inte lite synd att förstöra bilderna när de annars är bra?
Forumet borde ha en konst-tråd där modifierade bilder hör hemma, och enbart där!
Jättekul att du gillar fotografera dina klockor, det gör många här på klocksnack. Därför går det lätt över styr när medlemmar spammar med onödigt många bilder väldigt ofta.Folk borde ju undra varför det dyker upp bilder helatiden? Jo för gillar och fota/redigera. Ibland med systemkamera, ibland med mobilen. Men ska sluta om vissa känner sig så lättkränkta..och är som vanligt glädjedödare..
Well saidJättekul att du gillar fotografera dina klockor, det gör många här på klocksnack. Därför går det lätt över styr när medlemmar spammar med onödigt många bilder väldigt ofta.
Mitt tips är därför att hålla det på en mer lagom nivå. Kanske räcker det att välja ut favoritbilden (singular) från senaste "photo-shooten" och lägga upp resten på exempelvis ditt instagramkonto? Där vi som inte vill behöver tvingas se sextioelva bilder på samma klocka, utan istället bara de som aktivt följer dig
Det är inte första gången du spammar i olika trådar med dina klockor. Och folk har sagt till dig tidigare så snälla ta åt dig den här gången och tona ner spammandet.
Förövrigt väldigt fina bilder, men allt blir tjatigt i för stora mängder. Trevlig helg
Oj vad mycket like:s du fick.. Förstår hur du menar. Men tex jag. JAG älskar och se mycket bilder av många som lägger upp bilder här på olika typer av Tudor (och andra trådar). Sen finns det trådar jag inte faktiskt gillar så mycket. Vad gör jag då? Jo bläddrar vidare eller följer inte dom. Tråkigt att det ska vara så "känsligt" när man lägger upp bilder. Att folk faktiskt "tar åt sig"...Vad är det tecken på? Hmm?? Sen finns faktiskt en "ignore" knapp om man tycker något är (ur ert huvud) jobbigt (själv tycker jag tex viktigare saker i livet är mycket mer jobbigare än "vissa bilder" i ett forum). Här hänger jag på min fritid (den lilla jag har) och Köper/säljer/byter och diskutterar klockor. Här blir man glad av att se så många fina klockor. Men ALLTID finns det tyvärr någon/några som ska vara negativa/ ta glädjen ifrån en. (Inget personligt emot dig, för förstår hur du menar). Men vi är ju olika, vissa kanske bara vill se en bild vart 6mån och får väl acceptera det men tråkigt...Jättekul att du gillar fotografera dina klockor, det gör många här på klocksnack. Därför går det lätt över styr när medlemmar spammar med onödigt många bilder väldigt ofta.
Mitt tips är därför att hålla det på en mer lagom nivå. Kanske räcker det att välja ut favoritbilden (singular) från senaste "photo-shooten" och lägga upp resten på exempelvis ditt instagramkonto? Där vi som inte vill behöver tvingas se sextioelva bilder på samma klocka, utan istället bara de som aktivt följer dig
Det är inte första gången du spammar i olika trådar med dina klockor. Och folk har sagt till dig tidigare så snälla ta åt dig den här gången och tona ner spammandet.
Förövrigt väldigt fina bilder, men allt blir tjatigt i för stora mängder. Trevlig helg
Wow den där ska du behålla för alltid...Tänkte sätta upp Tudorn på transferlistan, men nu vete fan
Keeper for lifetimeTänkte sätta upp Tudorn på transferlistan, men nu vete fan
Tänkte sätta upp Tudorn på transferlistan, men nu vete fan
Har samma känsla med min från och till, men dom är fasen bra alltså...
...så min ligger kvar i lådan.
Jag sa det före dig ;-)Det jag sagt helatiden..
Hehe..men kul och vara en av dom "första" som har en 58 och att det är gen 1..Jag sa det före dig ;-)
Jag sa det före dig ;-)
Hypen är över, ut på k&s med grejerna medans ni fortfarande kan bli av med demHehe..men kul och vara en av dom "första" som har en 58 och att det är gen 1..
Den här kan nog joina Speedmaster i det ordinarie sortimentet faktisktHypen är över, ut på k&s med grejerna medans ni fortfarande kan bli av med dem
79220B är Tudor’s bästaMin badklocka, BBB . Mallis nästa!
Ånej, detta är en keeper, precis som 100% av alla klockor jag köpt.. De jag inte använder läggs i bankfacket.Hypen är över, ut på k&s med grejerna medans ni fortfarande kan bli av med dem
Håller med!79220R är Tudor’s bästa
Har provar sen röda tidigare, men den blå är faktiskt trevligare, så jag håller väl med.79220B är Tudor’s bästa
Gmt’n ser trevlig ut! Har en speedy 005 i kikarn nu sen kan det myvket väl bli en Gmt eller möjligen BB chrono som även den är mkt trevlig.Har provar sen röda tidigare, men den blå är faktiskt trevligare, så jag håller väl med.
Sugen på en till Tudor, men gmt i så fall
BB chrono har jag också provat en tid och en av få klockor jag ångrat att jag flippat. En kanonklockaGmt’n ser trevlig ut! Har en speedy 005 i kikarn nu sen kan det myvket väl bli en Gmt eller möjligen BB chrono som även den är mkt trevlig.
Håller egentligen med men blev "tvungen" att köpa @jakob.dala bruna AP och tänkte först sälja flera billigare men blev för meckigt... Så håller med och kommer nog ångra mig, om än inte lika mycket som jag ångrar att jag sålde min 7928... Hade bara tyvärr inte möjlighet att ha kvar båda...@ANALOGUE
Du kan ju fan inte sälja denna
https://klocksnack.se/threads/tudor-sub-7016-transitional-68.96753/
Hur fin som helst!!!
Fasen vilken pärla@ANALOGUE
Du kan ju fan inte sälja denna
https://klocksnack.se/threads/tudor-sub-7016-transitional-68.96753/
Hur fin som helst!!!
WHAT !?! Hade du en Tudor 7928 och sålde den? Sälj hellre en AP helguld än en Tudor 7928...Håller egentligen med men blev "tvungen" att köpa @jakob.dala bruna AP och tänkte först sälja flera billigare men blev för meckigt... Så håller med och kommer nog ångra mig, om än inte lika mycket som jag ångrar att jag sålde min 7928... Hade bara tyvärr inte möjlighet att ha kvar båda...
aDet var också en opolerad perfekt blank super super dunder mega rare...WHAT !?! Hade du en Tudor 7928 och sålde den? Sälj hellre en AP helguld än en Tudor 7928...
Men att du ens kom på tanken. Måste bara fråga vad du fick för den? Om det lättar ångesten..aDet var också en opolerad perfekt blank super super dunder mega rare...
Skulle aldrig gjort om det misstaget men man kan säga att snubben i Hong Kong som köpte inte säljer tillbaka...
96k. Fick inte 88 på KS. Värd 110+ om jag var mer erkänd internationellt..Men att du ens kom på tanken. Måste bara fråga vad du fick för den? Om det lättar ångesten..
Helt ok ändå..men synd att du sålde..96k. Fick inte 88 på KS. Värd 110+ om jag var mer erkänd internationellt..