• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Känns onekligen rejält bra.

För en som burit Black Bays i oändliga utföranden sen 2012 så har jag nu hittat en som känns sådär spot on på handleden.

Alldeles jäkla lagom
BF89F9E2-EDE6-4F8B-A952-D6D9074F4E64.jpeg
Lagom är bäst!

Snygga vinklar, dock ser det helt datoranimerat ut, precis som en förproduktionsbild på något som inte ens finns i verkligheten!
Är det inte lite synd att förstöra bilderna när de annars är bra?

Forumet borde ha en konst-tråd där modifierade bilder hör hemma, och enbart där!
Håller med! Jag köper att man redigerar sina bilder för att tex höja eller sänka ljuststyrkan (så länge det fortfarande görs på en naturlig nivå). Men när folk börjar filtrera och leka med alla möjliga inställningar blir det bara helt fel.

Folk borde ju undra varför det dyker upp bilder helatiden? Jo för gillar och fota/redigera. Ibland med systemkamera, ibland med mobilen. Men ska sluta om vissa känner sig så lättkränkta..och är som vanligt glädjedödare..:);)
Jättekul att du gillar fotografera dina klockor, det gör många här på klocksnack. Därför går det lätt över styr när medlemmar spammar med onödigt många bilder väldigt ofta.

Mitt tips är därför att hålla det på en mer lagom nivå. Kanske räcker det att välja ut favoritbilden (singular) från senaste "photo-shooten" och lägga upp resten på exempelvis ditt instagramkonto? Där vi som inte vill behöver tvingas se sextioelva bilder på samma klocka, utan istället bara de som aktivt följer dig :)
Det är inte första gången du spammar i olika trådar med dina klockor. Och folk har sagt till dig tidigare så snälla ta åt dig den här gången och tona ner spammandet.

Förövrigt väldigt fina bilder, men allt blir tjatigt i för stora mängder. Trevlig helg :)

Senast ändrad:
Jättekul att du gillar fotografera dina klockor, det gör många här på klocksnack. Därför går det lätt över styr när medlemmar spammar med onödigt många bilder väldigt ofta.

Mitt tips är därför att hålla det på en mer lagom nivå. Kanske räcker det att välja ut favoritbilden (singular) från senaste "photo-shooten" och lägga upp resten på exempelvis ditt instagramkonto? Där vi som inte vill behöver tvingas se sextioelva bilder på samma klocka, utan istället bara de som aktivt följer dig :)
Det är inte första gången du spammar i olika trådar med dina klockor. Och folk har sagt till dig tidigare så snälla ta åt dig den här gången och tona ner spammandet.

Förövrigt väldigt fina bilder, men allt blir tjatigt i för stora mängder. Trevlig helg :)
Well said :)

Oj vad mycket like:s du fick..:);) Förstår hur du menar. Men tex jag. JAG älskar och se mycket bilder av många som lägger upp bilder här på olika typer av Tudor (och andra trådar). Sen finns det trådar jag inte faktiskt gillar så mycket. Vad gör jag då? Jo bläddrar vidare eller följer inte dom. Tråkigt att det ska vara så "känsligt" när man lägger upp bilder. Att folk faktiskt "tar åt sig"...Vad är det tecken på? Hmm?? Sen finns faktiskt en "ignore" knapp om man tycker något är (ur ert huvud) jobbigt (själv tycker jag tex viktigare saker i livet är mycket mer jobbigare än "vissa bilder" i ett forum). Här hänger jag på min fritid (den lilla jag har) och Köper/säljer/byter och diskutterar klockor. Här blir man glad av att se så många fina klockor. Men ALLTID finns det tyvärr någon/några som ska vara negativa/ ta glädjen ifrån en. (Inget personligt emot dig, för förstår hur du menar). Men vi är ju olika, vissa kanske bara vill se en bild vart 6mån och får väl acceptera det men tråkigt...

Håller egentligen med men blev "tvungen" att köpa @jakob.dala bruna AP och tänkte först sälja flera billigare men blev för meckigt... Så håller med och kommer nog ångra mig, om än inte lika mycket som jag ångrar att jag sålde min 7928... :banghead: Hade bara tyvärr inte möjlighet att ha kvar båda... :(
WHAT !?! Hade du en Tudor 7928 och sålde den? Sälj hellre en AP helguld än en Tudor 7928...:dead:

Tillbaka
Topp