Gött! Jag har 18,5 och ganska platta. Då borde GMTn sitta bra.
Jag har provat bb41 men då var jag mest intresserad av bb36 så då tyckte jag 41an var klumpig.
Jag har både BB36 och GMTn. Tycker inte 36an är för liten eller att GMTn är för stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött! Jag har 18,5 och ganska platta. Då borde GMTn sitta bra.
Jag har provat bb41 men då var jag mest intresserad av bb36 så då tyckte jag 41an var klumpig.
Bra duo!Jag har både BB36 och GMTn. Tycker inte 36an är för liten eller att GMTn är för stor
Ingen aning men tippar på 3000-4000kr minst..Hej Tudor-freaks.
Är det någon som har koll på vad länk till GMT’n borde kosta separat? Har varit i kontakt med AD, men söker ett utlåtande även här.
Du kan tre-dubbla det priset om man lyssnar på AD.Ingen aning men tippar på 3000-4000kr minst..
Precis, kika på chrono24 så får du ett hummDu kan tre-dubbla det priset om man lyssnar på AD.
Trodde bara man sålde kompletta klockor där. Får kolla.Precis, kika på chrono24 så får du ett humm
Så sällan man ser en i Sverige så du MÅSTE berätta lite mer!
Grym!
Du kan tre-dubbla det priset om man lyssnar på AD.
Gamla länken gick väl på Ca 7500-8000kr?Du kan tre-dubbla det priset om man lyssnar på AD.
Detta tror jag definitivt är billigaste lösningen.Bästa sättet att fixa länk är nog att sälja och sedan köpa en som kommer på länk. Då kommer man nog ner lite i mellanskillnaden istället.
Är det så dyrt för en Tudor länk? 9000-12000kr?Du kan tre-dubbla det priset om man lyssnar på AD.
Japp.Är det så dyrt för en Tudor länk? 9000-12000kr?
1 400 kr är vad jag har hört.
Fick pris på 10000kr fr AD. Med rabatt. Tycker det är på gränsen..Är det så dyrt för en Tudor länk? 9000-12000kr?
Ja det känns väldigt dyrt, där snackar vi ju nästan Rolex-priser. Tex motsvarande oysterlänk (ej glidelock).Fick pris på 10000kr fr AD. Med rabatt. Tycker det är på gränsen..
Ja det känns väldigt dyrt, där snackar vi ju nästan Rolex-priser. Tex motsvarande oysterlänk (ej glidelock).
Omega som ligger i samma prisklass som Tudor har ju avsevärt billigare länkar tex /)
Jäkligt fin!
Tack! Dock fått frågan förut...Grym!
Hör av dig när du tröttnat på den
Tack. Det är en blå ref 79190. Här en till bild helt ofiltrerad som visar det blåa.@Rozzy Vad är det för modell? Den är smaskig.
Tack! Dock fått frågan förut...
Tack. Det är en blå ref 79190. Här en till bild helt ofiltrerad som visar det blåa.
Passar gamla länken? Den kan ju vara ett alt.Gamla länken gick väl på Ca 7500-8000kr?
Nya nitade länken kanske kostar samma eller lite till