Har för mig att gummi inklusive viklås kostar ungefär lika mycket som en länk till Aqua Terra.Vad kostar dom hos omega? Jäkligt dyra på viklås + gummi annars
Om jag minns rätt kostar den länken typ 6-7k hos AD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att gummi inklusive viklås kostar ungefär lika mycket som en länk till Aqua Terra.Vad kostar dom hos omega? Jäkligt dyra på viklås + gummi annars
Allt är relativt. Ja, Kaplans och jag vann den efter en hård och rättvis budgivning med många budgivare och till ett slutpris som slutade på dubbla utropspriset..Äntligen får man villa ögonen lite på den igen! Inte sett den på ett tag nu. visst knep du den på kaplans för en spottstyver?
Tänkte precis skriva det. Var där nyssBergströms Gbg hälsar att de får förhoppningsvis in nyheterna från Tudor i slutet på sept.
Så länge kan jag knappast vänta!
Jag tänkte prova klockan innan jag köper den (för en gångs skull) men det verkar lönlöst.Tänkte precis skriva det. Var där nyss
Men ja, det tog fan tid för dom.
Samma härJag tänkte prova klockan innan jag köper den (för en gångs skull) men det verkar lönlöst.
Det får bli som vanligt mao!
Bra fråga..Passar gamla länken? Den kan ju vara ett alt.
Jag tänkte prova klockan innan jag köper den (för en gångs skull) men det verkar lönlöst.
Det får bli som vanligt mao!
Jag hoppas ju det men jag är ganska knuten till Gbg den närmaste tiden. Men om nån här omkring har lust att visa upp sin 58a så är jag evigt tacksam och bjuder såklart på fika.Kanske finns nån från KS som kan offra sig över en gratis fika så du får prova den?
Jag ska eventuellt till Liseberg på söndag..Jag hoppas ju det men jag är ganska knuten till Gbg den närmaste tiden. Men om nån här omkring har lust att visa upp sin 58a så är jag evigt tacksam och bjuder såklart på fika.
Bra fråga..
Vet att det diskuterats tidigare, men vet inte om den passar.
Nya bb är ju lite högre än eta, så gamla länken kanske inte passar
Funkar det så vore det perfekt.Jag har tidigare trott att den gamla länken inte passar av samma anledning som du nämner men jag har sett exempel på Rolexforums (som jag inte lyckas hitta nu) där folk kört den gamla länken utan problem.
Hur stor handled har du? Väldigt sugen men rädd för att den är för stor.I Milano finns den i lager!
Synd bara att den är för stor för min handled.
Funkar det så vore det perfekt.
Funkar det så vore det perfekt.
Såg precis din arm på Instagram. Lite efter där =)Var handledsmodell tidigare idag för nya Black Bay 58. Trevlig på läderband! Tycker att caset bär ungefär som en fyrsiffrig sportrolex - tunn och smidig. Helt klart en lyckad modell!
16-17 cmHur stor handled har du? Väldigt sugen men rädd för att den är för stor.
Well.. inte min kopp té personligen, men oaktat det då smaken är som baken ska du nog fundera lite på ev svårighet att flippa sen någon gång.Lite sugen på denna, vad tycker ni andra?
https://klocksnack.se/threads/tudor-bronzo-unik-gravyr-nytt-pris-bud.96476/
Det är det. Vet inte vad som är rätt pris för att man ska våga testaWell.. inte min kopp té personligen, men oaktat det då smaken är som baken ska du nog fundera lite på ev svårighet att flippa sen någon gång.
Köp min Greenbay iställetDet är det. Vet inte vad som är rätt pris för att man ska våga testa
Jag har en ograverad du kan köpa så får du gravera självDet är det. Vet inte vad som är rätt pris för att man ska våga testa
Har en HulkKöp min Greenbay istället
Jag har en ograverad du kan köpa så får du gravera själv
Har en Hulk
Håller du den tills jag har lärt mig?
Ingen minns en fegisDet är väl lika bra att köra på riktigt direkt så får du lite press att lära dig
Grattis!! Riktigt snygg på lädret!!Äntligen!