Snyggt men varför har Tudor armbandet ”bakifrån”?Äntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt men varför har Tudor armbandet ”bakifrån”?Äntligen!
Jag tror jag satt på det åt fel håll, dock blir texten rättvänd åt det här hållet. Sitter dessutom skönare så härSnyggt men varför har Tudor armbandet ”bakifrån”?
Den sitter korrekt. Tudor vill ha sina läder så tydligen. Har sett det på både officiella och o-officiella bilder/videos.Jag tror jag satt på det åt fel håll, dock blir texten rättvänd åt det här hållet. Sitter dessutom skönare så här
Jag tror jag satt på det åt fel håll, dock blir texten rättvänd åt det här hållet. Sitter dessutom skönare så här
Den sitter korrekt. Tudor vill ha sina läder så tydligen. Har sett det på både officiella och o-officiella bilder/videos.
Du har satt bandet rätt som det är tänkt. Fler tillverkare som gör så bland andra IWC.
Tetigt, hur som helst.Den sitter korrekt. Tudor vill ha sina läder så tydligen. Har sett det på både officiella och o-officiella bilder/videos.
Vet inte det jag...jag gillar det faktiskt. Sitter skönare på armen så.Tetigt, hur som helst.
Ser ut som en pajas imhoKul bandkombo på gmtn!
Ser ut som en pajas imho
Man lär köpa två par Vanguardstraps alltså!Kul bandkombo på gmtn!
Man lär köpa två par Vanguardstraps alltså!
Pelagosen fick följa med på fjälläventyr i år så det blev några bilder!
Tänk om GMT:n hade varit i samma storlek som BB58 Tycker att de har bommat totalt i att tillverka en GMT-klocka i en riktigt klossig och stor boett.Tänk om adhd pelagosen varit i samma mått som bb58. omfg
Håller med. Samma som omega allt skall vara så jävla stortTänk om GMT:n hade varit i samma storlek som BB58 Tycker att de har bommat totalt i att tillverka en GMT-klocka i en riktigt klossig och stor boett.
Omega släppte iaf en 39,5mm Planet Ocean förra året Men det vore ju magiskt om de kunde ha släppt t.ex. en DSOTM i rimligare storlek. Men jag tror att branschen är på väg att återgå till mindre modeller, det tycks som att trenden är bruten att allt har blivit större. Förutom Rolex då, de fortsätter att förstora sina klockorHåller med. Samma som omega allt skall vara så jävla stort
Även den vanliga speedyn på 40mm MED LänkOmega släppte iaf en 39,5mm Planet Ocean förra året Men det vore ju magiskt om de kunde ha släppt t.ex. en DSOTM i rimligare storlek. Men jag tror att branschen är på väg att återgå till mindre modeller, det tycks som att trenden är bruten att allt har blivit större. Förutom Rolex då, de fortsätter att förstora sina klockor
Speedmaster har ju alltid varit 42, det är helgerån att mixtra med den. Vill man ha annat finns ju typ Reduced. Men nu är det off topic.Även den vanliga speedyn på 40mm MED Länk
Grattis, väl värd längtan gissar jag.Äntligen!
Perfekt läge för 2019 ju.Tänk om GMT:n hade varit i samma storlek som BB58 Tycker att de har bommat totalt i att tillverka en GMT-klocka i en riktigt klossig och stor boett.
Tänker fios med länkSpeedmaster har ju alltid varit 42, det är helgerån att mixtra med den. Vill man ha annat finns ju typ Reduced. Men nu är det off topic.
Tack!Snyggt!
Vad är det för armband?