Helt rätt med häng!Lite lätt bilhandlarhäng på denne dinka men tycker att det passar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt med häng!Lite lätt bilhandlarhäng på denne dinka men tycker att det passar
Har ett gammalt foto där de ligger bredvidRefkompis
Refkompis
Ingen aning. Varierar nog oerhört maa skick osv. Såg att Eric Ku har en fulset NOS för 10000 dollares.Riktigt fina! Hur är prisbilden för dom idag?
Ingen aning. Varierar nog oerhört maa skick osv. Såg att Eric Ku har en fulset NOS för 10000 dollares.
http://10pastten.com/watch/ta796
Men min har servicebezel och delvis nya visare så ingen aning. Runt 38-45 kanske?
Ja. Var själv nära att köpa en fullset när klockintresset började men ryggade för att 34 var för dyrt.Så pass alltså! Spekulerade lite på en head only med gummiband på TTT för massa år sen. Har för mig att dem låg ute för 18k. Tyckte det var i överkant för en klocka utan länk då så blev en omega lite senare
Ja. Var själv nära att köpa en fullset när klockintresset började men ryggade för att 34 var för dyrt.
Min unge kommer säga samma sak.Hatar att vara efterklok!
Du kanske vill täcka för adressen ännu en gång om du är angelägen att dölja den! Syns igenom Spännande paket dock!!
Tack, såg det nu åxå.Du kanske vill täcka för adressen ännu en gång om du är angelägen att dölja den! Syns igenom Spännande paket dock!!
Tack själv! Bara trevligt att få snacka lite klocka ett tag! Hoppas vi ses någon mer gång!Träffade hedersknyffeln @Kai idag och han visade mig sin bb58.
Det gick snabbt att konstatera att den är lika bra som jag hoppats. Han bär den på nato så länk och lås kan jag inte uttala mig om men resten var succé! Jag kan sluta fundera på gmtn för 58an är det jag ska ha.
Nu ska jag bara hitta en som är till salu.
Tack Kai!
Riktigt läcker klocka och snygga bilder! Man blir sugen helt klart men GMTn är på ingång så det får väntaTvå till på lite avstånd som ger lite mer uppfattning
Den här i bb58 mått hade varit ultimatRiktigt läcker klocka och snygga bilder! Man blir sugen helt klart men GMTn är på ingång så det får vänta
Passar dig super! Mkt niceTvå till på lite avstånd som ger lite mer uppfattning
Vilken dröm det hade varit!Den här i bb58 mått hade varit ultimat
Tack tackPassar dig super! Mkt nice
Snyggt! Grattis!Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.
Gratulerar, längtar grymt mycket tills min landar!Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.