• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite lätt bilhandlarhäng på denne dinka men tycker att det passar :D
E499E4D9-DC7F-4938-BA31-69A1CA07C4B2.jpeg
Helt rätt med häng!

Ingen aning. Varierar nog oerhört maa skick osv. Såg att Eric Ku har en fulset NOS för 10000 dollares.
http://10pastten.com/watch/ta796
Men min har servicebezel och delvis nya visare så ingen aning. Runt 38-45 kanske?

Så pass alltså! Spekulerade lite på en head only med gummiband på TTT för massa år sen. Har för mig att dem låg ute för 18k. Tyckte det var i överkant för en klocka utan länk då så blev en omega lite senare:banghead:

Har sett att det finns olika ref på Tudor BB36. 79500-0001 och 79500-0007. Är det någon skillnad och i så fall vilken?
Exempelbilder från uret.se:
Screenshot_20180816-123126.png
Screenshot_20180816-123102.png

(Uret.se har även olika pris på dem.)

Träffade hedersknyffeln @Kai idag och han visade mig sin bb58.
Det gick snabbt att konstatera att den är lika bra som jag hoppats. Han bär den på nato så länk och lås kan jag inte uttala mig om men resten var succé! Jag kan sluta fundera på gmtn för 58an är det jag ska ha.
Nu ska jag bara hitta en som är till salu.
Tack Kai!

Träffade hedersknyffeln @Kai idag och han visade mig sin bb58.
Det gick snabbt att konstatera att den är lika bra som jag hoppats. Han bär den på nato så länk och lås kan jag inte uttala mig om men resten var succé! Jag kan sluta fundera på gmtn för 58an är det jag ska ha.
Nu ska jag bara hitta en som är till salu.
Tack Kai!
Tack själv! Bara trevligt att få snacka lite klocka ett tag! Hoppas vi ses någon mer gång!

Tillbaka
Topp