• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.
D794E5AC-A94E-48A5-A05D-3BC9E1B322A9.jpeg
Såja! Nice catch!

Träffade hedersknyffeln @Kai idag och han visade mig sin bb58.
Det gick snabbt att konstatera att den är lika bra som jag hoppats. Han bär den på nato så länk och lås kan jag inte uttala mig om men resten var succé! Jag kan sluta fundera på gmtn för 58an är det jag ska ha.
Nu ska jag bara hitta en som är till salu.
Tack Kai!
Testa att ringa till Engströms i Jönköping, vi i Jönköping är lite snabbare på det mesta än er i Göteborg =)

Varför säljer du den då?
Exakt det jag menar!
La ut det för byte främst för tjockleken, trodde inte det skulle störa mig så mycket i och med min kroppsliga storlek, men störde mig på det rätt så omgående..
Men nu som jag skrev under bilden så börjar jag vänja mig mer och mer, den sitter perfekt på mig så har nog bestämt att den stannar.
Har ändå bara fått Breitlings som bytesförslag så ger upp :p

De fyra sista siffrorna betecknar vilket typ av band klockan kommer på. Enligt Tudors hemsida är 0007 med stållänk, 0008/9 på läder, 0010 på tyg, vilket förklarar prisskillnaderna. Hittar ej någon med 0001 så förmodligen ett fel från Urets håll.
Den högra produktbilden ser även mycket mindre ut än den vänstra.

/e
0001 finns hos 32mm, dock skiljer sig de fem första.. Antagligen ett slarvfel hos Uret.
IMG_2077.PNG

Senast ändrad:
Exakt det jag menar!
La ut det för byte främst för tjockleken, trodde inte det skulle störa mig så mycket i och med min kroppsliga storlek, men störde mig på det rätt så omgående..
Men nu som jag skrev under bilden så börjar jag vänja mig mer och mer, den sitter perfekt på mig så har nog bestämt att den stannar.
Har ändå bara fått Breitlings som bytesförslag så ger upp :p
Helt rätt, byt till BB58.

Vad får man betala för en BB58?
Nu pratar jag inte i butik för den verkar ändå inte finnas. Utan gråhandlare eller lätt beggad. Under 30?

Intressant att se att ingen Black Bay 58 har sålts öppet än. BB GMT har snurrat rätt friskt på köp och sälj sedan den lanserades.

Är det någon som har en 58 och går i säljtankar?

Obs - ingen förtäckt köpesannons, utan en intressant iakttagelse. Och om du vill sälja, skriv gärna någon rad om vad som inte lirar.

Intressant att se att ingen Black Bay 58 har sålts öppet än. BB GMT har snurrat rätt friskt på köp och sälj sedan den lanserades.

Är det någon som har en 58 och går i säljtankar? Obs - ingen förtäckt köpesannons, utan en intressant iakttagelse. Och om du vill sälja, skriv gärna någon rad om varför.
Lugn. Det kommer.

Jag har en bb58 reserverad till mig hos Bergströms i Uppsala, pga bostadsbyte måste jag tyvärr tacka nej.

Detta såvida inte någon här är sugen på att köpa direkt för samma pris jag får den för eller hänga på luren hos dom när jag har ringt och avbokat min. Jag hängde dock på luren när den släpptes så kan inte uttala mig hurvida det är kö eller ej.

Är det någon som har en 58 och går i säljtankar?

Obs - ingen förtäckt köpesannons, utan en intressant iakttagelse. Och om du vill sälja, skriv gärna någon rad om vad som inte lirar.
Jag tänker inte sälja min iaf, perfekt beater.

De fyra sista siffrorna betecknar vilket typ av band klockan kommer på. Enligt Tudors hemsida är 0007 med stållänk, 0008/9 på läder, 0010 på tyg, vilket förklarar prisskillnaderna. Hittar ej någon med 0001 så förmodligen ett fel från Urets håll.
Den högra produktbilden ser även mycket mindre ut än den vänstra.

/e
0001 finns hos 32mm, dock skiljer sig de fem första.. Antagligen ett slarvfel hos Uret.
IMG_2077.PNG

Tack! Ja jag misstänkte att det var nåt fel men ville ändå fråga utifall det skulle vara så att jag missat att det fanns olika varianter med nån liten skillnad. :)

Tillbaka
Topp