Såja! Nice catch!Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja! Nice catch!Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.
Jag håller med!Snyggt! Grattis!
Bara att citera en känd ölreklamGratulerar, längtar grymt mycket tills min landar!
Det tog tid, men lätt värt det.Såja! Nice catch!
Tudortorsdag med lite guld!
Är det där 36mm?Tudortorsdag jöh!
Det är bara att klippa till. En budget är till för att tänjas! Se bara på valfri politikerDen är fin den där! Sneglar lite på den på k&s men har inte budget för nytt...
Är det där 36mm?
Testa att ringa till Engströms i Jönköping, vi i Jönköping är lite snabbare på det mesta än er i Göteborg =)Träffade hedersknyffeln @Kai idag och han visade mig sin bb58.
Det gick snabbt att konstatera att den är lika bra som jag hoppats. Han bär den på nato så länk och lås kan jag inte uttala mig om men resten var succé! Jag kan sluta fundera på gmtn för 58an är det jag ska ha.
Nu ska jag bara hitta en som är till salu.
Tack Kai!
Varför säljer du den då?Tudortorsdag!
Den bara växer och växer, och jag gillar den mer och mer!
Exakt det jag menar!Varför säljer du den då?
Ingen som vet?Har sett att det finns olika ref på Tudor BB36. 79500-0001 och 79500-0007. Är det någon skillnad och i så fall vilken?
Exempelbilder från uret.se:
(Uret.se har även olika pris på dem.)
De fyra sista siffrorna betecknar vilket typ av band klockan kommer på. Enligt Tudors hemsida är 0007 med stållänk, 0008/9 på läder, 0010 på tyg, vilket förklarar prisskillnaderna. Hittar ej någon med 0001 så förmodligen ett fel från Urets håll.Ingen som vet?
Grattis!Tudor-torsdag....ÄNTLIGEN.
Grattis!
Är supernöjd med min. Har varit en bra badkompis hela sommaren
Helt rätt, byt till BB58.Exakt det jag menar!
La ut det för byte främst för tjockleken, trodde inte det skulle störa mig så mycket i och med min kroppsliga storlek, men störde mig på det rätt så omgående..
Men nu som jag skrev under bilden så börjar jag vänja mig mer och mer, den sitter perfekt på mig så har nog bestämt att den stannar.
Har ändå bara fått Breitlings som bytesförslag så ger upp
Är dom täta 200m precis som vanliga bb?
Mycket lockande!! Ser fantastisk ut.Helt rätt, byt till BB58.
Jesus vad snygg den är!Fortfarande torsdag!
Lugn. Det kommer.Intressant att se att ingen Black Bay 58 har sålts öppet än. BB GMT har snurrat rätt friskt på köp och sälj sedan den lanserades.
Är det någon som har en 58 och går i säljtankar? Obs - ingen förtäckt köpesannons, utan en intressant iakttagelse. Och om du vill sälja, skriv gärna någon rad om varför.
Det ska bli kul att se. Framförallt var den ligger prismässigt i begagnat skick. Redan till listpris är ju Black Bay 58 pang för pengen.Lugn. Det kommer.
Gissar på att den kommer att gå ned som de andra Tudor modellernaDet ska bli kul att se. Framförallt var den ligger prismässigt i begagnat skick. Redan till listpris är ju Black Bay 58 pang för pengen.
Ja, allt annat vore orimligt om tillgången flödar hos återförsäljare.Gissar på att den kommer att gå ned som de andra Tudor modellerna
Jag tänker inte sälja min iaf, perfekt beater.Intressant att se att ingen Black Bay 58 har sålts öppet än. BB GMT har snurrat rätt friskt på köp och sälj sedan den lanserades.
Är det någon som har en 58 och går i säljtankar?
Obs - ingen förtäckt köpesannons, utan en intressant iakttagelse. Och om du vill sälja, skriv gärna någon rad om vad som inte lirar.
De fyra sista siffrorna betecknar vilket typ av band klockan kommer på. Enligt Tudors hemsida är 0007 med stållänk, 0008/9 på läder, 0010 på tyg, vilket förklarar prisskillnaderna. Hittar ej någon med 0001 så förmodligen ett fel från Urets håll.
Den högra produktbilden ser även mycket mindre ut än den vänstra.
/e
0001 finns hos 32mm, dock skiljer sig de fem första.. Antagligen ett slarvfel hos Uret.