Sebbson
Basic
Touché! Är du sugen på klockan så är det en Oakley (yes, solglasögonmärket!)Att du var tvungen att hitta en länk på en klocka som inte ens har märke på urtavlan för att matcha 58-länken gör inte direkt saken bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Touché! Är du sugen på klockan så är det en Oakley (yes, solglasögonmärket!)Att du var tvungen att hitta en länk på en klocka som inte ens har märke på urtavlan för att matcha 58-länken gör inte direkt saken bättre.
Skämt å sido så är det säkert inget fel på BB-länken, jag har bara väldigt svårt för när dykarur har plojdetaljer som inte tillför något praktiskt.Touché! Är du sugen på klockan så är det en Oakley (yes, solglasögonmärket!)
Äh. Fejknitarna är lite larviga, men inte värre än fejkpatinerad lume. Det som stör mest är avsaknaden av smidig justering, annars känns den bra. Nu utgår jag från att GMT och BB58 har typ samma länk.Att du var tvungen att hitta en länk på en klocka som inte ens har märke på urtavlan för att matcha 58-länken gör inte direkt saken bättre.
Är helt med på kritiken Tänk en BB58 med länk utan fake-nitar och med ett Pelagos-låsSkämt å sido så är det säkert inget fel på BB-länken, jag har bara väldigt svårt för när dykarur har plojdetaljer som inte tillför något praktiskt.
Vilken?Är det värt att skaffa en Tudor Black Bay eller?
Typ röd med refnr. 79230RVilken?
Det beror ju på om du gillar klockan eller inte.Typ röd med refnr. 79230R
Värt i jämförelse med...?Är det värt att skaffa en Tudor Black Bay eller?
Absolut en bra klocka!Det beror ju på om du gillar klockan eller inte.
Väldigt trevlig klocka men flingen övergick inte till kärlek. Det, plus att avsaknad av datum blev tydligare än jag trott på förhand.Som tidigare konstaterats är ju ett gäng BB58r redan på väg att byta ägare. Lite nyfiken om det finns någon speciell anledning att vissa säljer vidare nästan direkt? Något som inte kändes bra etc. Jag är lite småsugen så det vore bra att veta!
Passar den 58:an?Kan ev tänka mig att släppa det här oem Tudor 22/22mm Fabric bandet,
Dra ett pm om någon är intresserad?
Den är ju på 58an på bildenPassar den 58:an?
Ja såg det nu. Så 22mm passar?Den är ju på 58an på bilden
Det blir ihoptryckt det syns något på bilden med. Inte så snyggt imho tvärtom är bättre dåJa såg det nu. Så 22mm passar?
Beror så klart på vilken BB du tänker på, men svårt att gå fel med någon av dem!Är det värt att skaffa en Tudor Black Bay eller?
Höstklockan 2018..
Ser riktigt fin ut! Blir nog till att komplettera min svarta special ops med en grön original. Funderar lite även på den blåa varianten. Vilka fler varianter har du? Vill du lägga upp bilder? =)
Snyggt! Tycker det gröna och blåa ser mörka ut på dina bilder.. men riktigt fina!
Bild på det blå bandet
Tackar..Snygg klocka och fina bilder!
Snyggt!
Bild på det blå bandet
Tog ungefär en vecka tror jag. Så helt okSnyggt!
Lade en beställning på det sandfärgade i tisdags. Hur länge fick du vänta på leverans?
Nice! Hoppas på att mitt kommer denna vecka då!Tog ungefär en vecka tror jag. Så helt ok