• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Att du var tvungen att hitta en länk på en klocka som inte ens har märke på urtavlan för att matcha 58-länken gör inte direkt saken bättre. :D
Äh. Fejknitarna är lite larviga, men inte värre än fejkpatinerad lume. Det som stör mest är avsaknaden av smidig justering, annars känns den bra. Nu utgår jag från att GMT och BB58 har typ samma länk.
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Väldigt svårslagen. Vill bara påminna om det :D
D3B4914A-19AD-4CAF-9E37-DCB17E7E7070.jpeg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Som tidigare konstaterats är ju ett gäng BB58:eek:r redan på väg att byta ägare. Lite nyfiken om det finns någon speciell anledning att vissa säljer vidare nästan direkt? Något som inte kändes bra etc. Jag är lite småsugen så det vore bra att veta!
Väldigt trevlig klocka men flingen övergick inte till kärlek. Det, plus att avsaknad av datum blev tydligare än jag trott på förhand.

Att jag dessutom är i en dipp gällande klockintresset i allmänhet är nog den största anledningen när allt kommer omkring.
 
Topp