• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Har aldrig hört talas om att det är ett vanligt problem. Tror inte vederbörande behöver vara orolig att få den ”ny kronan” då den svartetsade är standard på 79320 och används fortfarande.
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Har aldrig hört talas om att det är ett vanligt problem. Tror inte vederbörande behöver vara orolig att få den ”ny kronan” då den svartetsade är standard på 79320 och används fortfarande.
Jag hoppas iaf att min black bay kommer med rätt krona, men jag blir inte längre förvånad över saker som kan gå snett hos bergströms. Lämnade in klockan för ca 4 veckor sedan så hoppas jag får tillbaka den innan jul :p
 

Davjak

Omega
Första posten i denna tråd med mitt nyförvärv :)
LRM_EXPORT_42215303850822_20181002_103242125.jpeg
 
Ni som rockar Black Bay Bronze och framför allt den blåa, vad kör ni för band till den? Upplever att Natot är lite för nätt för en så stor klocka och jag är inget större fan av läderbandet som följer med. Visa gärna med bilder :snaphappy:
 
D

Deleted member 7325

Guest
Sen dag 1 jag såg black bay red har jag sparat pengar, Idag kom den äntligen 7 månader senare, värt all övertid och snålt levene, Ångrar mig inte en sekund, Provade in house men föll pladask för smiley så följde hjärtat och slog till
 

Bilagor

  • IMG_20181002_182329_855.jpg
    IMG_20181002_182329_855.jpg
    218.7 KB · Visningar: 0
Sen dag 1 jag såg black bay red har jag sparat pengar, Idag kom den äntligen 7 månader senare, värt all övertid och snålt levene, Ångrar mig inte en sekund, Provade in house men föll pladask för smiley så följde hjärtat och slog till
Respekt! F-n så mycket coolare än att ha åttahundra miljoner på banken och bara kunna springa in och köpa vilken klocka man vill..
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Sen dag 1 jag såg black bay red har jag sparat pengar, Idag kom den äntligen 7 månader senare, värt all övertid och snålt levene, Ångrar mig inte en sekund, Provade in house men föll pladask för smiley så följde hjärtat och slog till
Kul! Det är en skön känsla att uppnå det man kämpat för. Nästan ännu mer när det är en klocka som man får bära med sig hela tiden :)
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sen dag 1 jag såg black bay red har jag sparat pengar, Idag kom den äntligen 7 månader senare, värt all övertid och snålt levene, Ångrar mig inte en sekund, Provade in house men föll pladask för smiley så följde hjärtat och slog till
Grattis! Fantastisk klocka för pengarna, saknar min ibland! Synd att man inte har handlederna för att bara upp den
 
Topp