Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du funderar på att sälja den väldigt billigt till just mig så säger jag "sälja". Om inte så är det ett solklart "stanna"!
Sälja eller stanna, sälja eller stanna
Vad ska ersätta denna tro?
Sälja eller stanna, sälja eller stanna
En nättare sub på 36 mm. Den ser ut att vara i fint skick! Jag vågar dock inte säga något om priset.Hejsan!
Som okunnig nybörjare inom vintageklockor så skulle jag vara väldigt tacksam om någon med bättre koll skulle vilja värdera bilderna på den här klockan.
Tar tacksamt emot allmäna tips om vad man kan tänka på när man handlar vintage över nätet.
Tack på förhand!
Hojta till om jag postat fel.
Ja, det som har gjort mig tveksam är priset. Tycker att det känns lågt, 1800 usd vill säljaren ha. Visserligen utan papper och box.En nättare sub på 36 mm. Den ser ut att vara i fint skick! Jag vågar dock inte säga något om priset.
Titta runt lite mer här: https://www.chrono24.com/search/ind...query=Tudor+75090&searchexplain=1&watchTypes=
Hoppas det hjälper dig något!
Det låter väldigt lågt, krävs ju en googling för att inse att klockan är värd mer.Ja, det som har gjort mig tveksam är priset. Tycker att det känns lågt, 1800 usd vill säljaren ha. Visserligen utan papper och box.
Vad ska ersätta denna tro?
Då är det inte rätt läge att sälja! En god fördel med klockor som är sisådär svårslagna i både design och sin prisklassDet är just det som är problemet, vad kan ersätta den pärlan? På rakare så kommer jag inte på någon i och omkring samma prisklass
Kan inte annat än hålla med!Så jävla bra! Tudor har prickat helt rätt med storleken på 58an
Har sån sjuk beslutsångest! Vi har ju konstaterat att Tudor BB 58 passar med alla band. Vet inte om jag ska ha min på nato eller NDC strap eller på länk. Behöver lite tips o råd. Har den just för tillfället på ett "Heavy duty" nato. Sjuka är att även jag tycker den passar på allt..
Har sån sjuk beslutsångest! Vi har ju konstaterat att Tudor BB 58 passar med alla band. Vet inte om jag ska ha min på nato eller NDC strap eller på länk. Behöver lite tips o råd. Har den just för tillfället på ett "Heavy duty" nato. Sjuka är att även jag tycker den passar på allt..
Haft nato på i 3 veckor nu. Lagt sedan länk sedan NDC sedan nato igen. När jag byter band har jag dom liggandes bredvid och har ingen aning om vilken jag ska ta??Sorry, men det var en rätt så konstig fråga Variera är ju det självklara svaret. Kör en vecka i taget så lär du märka vad du föredrar över längre tid.
Har även gummi, testat och passar men enligt mitt tycke ser det för vanligt och tråkigt ut med svart gummi. Som sagt passar men ser bara för vanligt ut..Den passar verkligen på allt jag sett, hittills. Är dock nyfiken att se den på ett tropic gummi, och ett hålat racing-band
Jag sa ju det.Sjukt en vän söker en länk till sin Tudor, ligger på 13500kr nya. Sjukt dyr..