• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det var en no-brainer! Riktigt bra är den!
FFCEFB46-EB24-4FB5-8AED-CAE3F893A16D.jpeg

Jo vars, jag är sugen på 58an som det är, men det skulle ju helt klart tippa vågskålen åt ”rätt” håll.
Alltså , jag tycker Tudors gmt är sjukt snygg och om den skulle komma i 39 mm skulle jag få svettiga händer, men jag kan inte försvara för mig själv att skaffa en gmt eftersom jag inte använder funktionen ...

Alltså , jag tycker Tudors gmt är sjukt snygg och om den skulle komma i 39 mm skulle jag få svettiga händer, men jag kan inte försvara för mig själv att skaffa en gmt eftersom jag inte använder funktionen ...
Tur att vi alla vill ha dykare så vi kan komma ner på minst 200m djup...

Man köper inte en klocka för att man måste ha funktion. Man köper den för att den är snygg :)

Annars kan man ju lika gärna gå med en hemskt smartklocka :depressed:

Så jävla schysst den är 58an! Synd med fejknitarna dock, hade den inte haft det hade det varit en garanterad keeper för mig. Men sen så är jag känslig för sånt också..
F10953E0-4342-4D24-B1D4-C8CBF02BD6A9.jpeg
Ja, den är svinbra och ja, fejknitarna är helt obegripliga,
Man tänker dock inte så mycke på dom nät den sitter på armen men jag kan knte förstå hur någon på Tudor godkände fejknitade länkar.

Tur att vi alla vill ha dykare så vi kan komma ner på minst 200m djup...

Man köper inte en klocka för att man måste ha funktion. Man köper den för att den är snygg :)

Annars kan man ju lika gärna gå med en hemskt smartklocka :depressed:
Ok du har en poäng, men inte helt korrekt jämförelse. Att ha bra skydd mot vatten är värdefullt hursomhelst. Jag vill gärna ha en vardagsklocka som jag inte behöver lägga undan om jag ska hoppa i poolen. Dvs jag använder den "funktionen". Och btw, 200 m vattenresistens betyder inte att du kan dyka till 200 m med den....

Ok du har en poäng, men inte helt korrekt jämförelse. Att ha bra skydd mot vatten är värdefullt hursomhelst. Jag vill gärna ha en vardagsklocka som jag inte behöver lägga undan om jag ska hoppa i poolen. Dvs jag använder den "funktionen". Och btw, 200 m vattenresistens betyder inte att du kan dyka till 200 m med den....
Vad betyder 200 m water resistance isnåntfall?
200 m är den officiella nivån för att en dykare ska få kallas dykare så nog tror jag att en BB kan ta sig dit. Svårare för en människa att ta sig dit

Ibland är jag sjukt sugen att ta bort nitarna. Men är lite rädd att länken skulle se för smalt ut. :nailbiting:
Hehe tänkte också tanken! Men skårorna på ytterdelen av länken blir ju kvar tyvärr. Hade den inte haft dom skårorna så hade jag nog gjort det och behållt den resten av livet! Den är ju så jävla bra i övrigt. Synd att jag stör mig på nitarna

Hehe tänkte också tanken! Men skårorna på ytterdelen av länken blir ju kvar tyvärr. Hade den inte haft dom skårorna så hade jag nog gjort det och behållt den resten av livet! Den är ju så jävla bra i övrigt. Synd att jag stör mig på nitarna

Skårorna är inte så farligt egentligen. Det är ju mest fejkade nitskallarna som stör. Om man slipar bort/ner dom plant och låta skårorna vara kvar borde det se bättre ut... Tror jag....

Tillbaka
Topp