Ingen dealbreaker att den inte har datum egentligen. Men det är praktiskt för en virrpanna som jag.Hade det varit datum på den hade den varit ointressant för mig. Vi är alla olika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dealbreaker att den inte har datum egentligen. Men det är praktiskt för en virrpanna som jag.Hade det varit datum på den hade den varit ointressant för mig. Vi är alla olika.
oerhört elegantDet var en no-brainer! Riktigt bra är den!
Jäklar vad snabbt spargrisen skulle ryka om så blev falletVad tror ni tudorbärare, kommer det en GMT i BB58-storlek?
Jo vars, jag är sugen på 58an som det är, men det skulle ju helt klart tippa vågskålen åt ”rätt” håll.Jäklar vad snabbt spargrisen skulle ryka om så blev fallet
Alltså , jag tycker Tudors gmt är sjukt snygg och om den skulle komma i 39 mm skulle jag få svettiga händer, men jag kan inte försvara för mig själv att skaffa en gmt eftersom jag inte använder funktionen ...Jo vars, jag är sugen på 58an som det är, men det skulle ju helt klart tippa vågskålen åt ”rätt” håll.
Tur att vi alla vill ha dykare så vi kan komma ner på minst 200m djup...Alltså , jag tycker Tudors gmt är sjukt snygg och om den skulle komma i 39 mm skulle jag få svettiga händer, men jag kan inte försvara för mig själv att skaffa en gmt eftersom jag inte använder funktionen ...
Är så oerhört nöjd med minstingen! Riktigt impad över finish och kvalitetskänsla. Tavlan med sin polerade finish är bara för härlig!
Haha, tagit över från äldre kollega som sig bör. Bättre än förväntat!Men de där panduro musbordet är inte okej
Underbart!När man jobbar hemma så hinns det med en finkaffe och en bild på Tudorn med nytt läder från @Royal Straps som är riktigt bra!
Quartz med andra ord?Nyligen införskaffad Heritage Black Batteri 36mm
Min första Tudor, hämtade den igår, gillar den skarpt. Nu förstår jag dessutom tjusningen med snowflake
Nej fyfan, BAY skulle det stå, hehe..Quartz med andra ord?
Ja, den är svinbra och ja, fejknitarna är helt obegripliga,Så jävla schysst den är 58an! Synd med fejknitarna dock, hade den inte haft det hade det varit en garanterad keeper för mig. Men sen så är jag känslig för sånt också..
Ok du har en poäng, men inte helt korrekt jämförelse. Att ha bra skydd mot vatten är värdefullt hursomhelst. Jag vill gärna ha en vardagsklocka som jag inte behöver lägga undan om jag ska hoppa i poolen. Dvs jag använder den "funktionen". Och btw, 200 m vattenresistens betyder inte att du kan dyka till 200 m med den....Tur att vi alla vill ha dykare så vi kan komma ner på minst 200m djup...
Man köper inte en klocka för att man måste ha funktion. Man köper den för att den är snygg
Annars kan man ju lika gärna gå med en hemskt smartklocka
Vad betyder 200 m water resistance isnåntfall?Ok du har en poäng, men inte helt korrekt jämförelse. Att ha bra skydd mot vatten är värdefullt hursomhelst. Jag vill gärna ha en vardagsklocka som jag inte behöver lägga undan om jag ska hoppa i poolen. Dvs jag använder den "funktionen". Och btw, 200 m vattenresistens betyder inte att du kan dyka till 200 m med den....
Så jävla schysst den är 58an! Synd med fejknitarna dock, hade den inte haft det hade det varit en garanterad keeper för mig. Men sen så är jag känslig för sånt också..
200 m vattenresistens betyder inte att du kan dyka till 200 m med den....
Hehe tänkte också tanken! Men skårorna på ytterdelen av länken blir ju kvar tyvärr. Hade den inte haft dom skårorna så hade jag nog gjort det och behållt den resten av livet! Den är ju så jävla bra i övrigt. Synd att jag stör mig på nitarnaIbland är jag sjukt sugen att ta bort nitarna. Men är lite rädd att länken skulle se för smalt ut.
Hehe tänkte också tanken! Men skårorna på ytterdelen av länken blir ju kvar tyvärr. Hade den inte haft dom skårorna så hade jag nog gjort det och behållt den resten av livet! Den är ju så jävla bra i övrigt. Synd att jag stör mig på nitarna