Det har jag provat - den gjorde inte mig besviken iaf!Absolut Lumen ska bli intressant på djupt vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har jag provat - den gjorde inte mig besviken iaf!Absolut Lumen ska bli intressant på djupt vatten.
Crafter blues gåva till pelagos (något för dig @Jaggis ):
http://oceanictime.blogspot.com/2018/11/crafter-blue-curved-end-strap-for-tudor.html?m=1
Snyggt! Men den är ju så bra på länk!
Ny medlem i Tudorgänget. Sjukt nöjd måste jag säga. Snart åker gummit på inför långresa, känns nästan mer naturligt till klockan även om länken är fin.
Det har jag provat - den gjorde inte mig besviken iaf!
En av de bästa subarna som gjorts. Maxi-dailen är grym.
Kul! Är själv sugenFortfarande nykär men jag kan verkligen inte slita blicken från denna skönhet
Kör! Du kommer inte ångra dig Lättsåld om du dock skulle göra det.Kul! Är själv sugen
Helt klart ett alternativ till Expyn.Kul! Är själv sugen
Precis, letat efter en Explorer ett tag men tröttnat på att leta samt att de börjar bli lite väl dyra.. Får pallra mig till AD och prova en BB36 helt enkelt Du äger båda va?Helt klart ett alternativ till Expyn.
Yes, jag såg din annons. Jag har båda, men även om de är lika så är de rätt olika. BB36 känns lite som den elegantare Expyns stökiga lill-brorsa. Lite roligare att vara med.Precis, letat efter en Explorer ett tag men tröttnat på att leta samt att de börjar bli lite väl dyra.. Får pallra mig till AD och prova en BB36 helt enkelt Du äger båda va?
Läcker modell. Saknar min!Min Pelagos är nu rätt exakt 5.5 år och still going strong även om den har krigsskador på både länk, boett och glas Att det snart är dags för service märks i att den börjar sakta sig något, men den får hålla någon månad eller två till pga på resande fot.
Däremot tycker jag att lumen i bezeln, konstigt nog, har börjat ändra färg något. Ja bifogar två halvkassa bilder nedan.
Vad jag tycker mig se är att siffrorna och fejkpärlan på bezeln håller samma vita färg som index, medan stavarna och minutmarkeringarna (på bezeln) har antagit en något gulnad nyans. Har någon upplevt liknande?
Ny medlem i Tudorgänget. Sjukt nöjd måste jag säga. Snart åker gummit på inför långresa, känns nästan mer naturligt till klockan även om länken är fin.
Läcker modell. Saknar min!
Ganska läckert att den pärlan ändrar färg kan jag tycka - patina! Lite tråkigt med nya klockor som man oftast vet kommer alltid se likadana ut. Samtidigt kan jag förstå att man kan tycka det är tråkigt om det blir helt olika nyanser!
Hoppas ganska snart..När kommer första modden på BB58 tro? Vridning med vita siffror och silver hands.
Herregud så grymTudor Submariner 79090 på ingång
Älskar min, fortfarande prisvärda och mer rock n roll är RolexTudor Submariner 79090 på ingång
Najs. Saknar min..Tudor Submariner 79090 på ingång
Tack!Herregud så grym
Föredrar Flingor egentligen men det här ska bli mer vardagsklockanÄlskar min, fortfarande prisvärda och mer rock n roll är Rolex
Grattis !Tudor Submariner 79090 på ingång
Jo det är ju det fina med dem, skön känsla och look men men vågar använda dem..Föredrar Flingor egentligen men det här ska bli mer vardagsklockan