Ja, den stressade på två dagar åt gången.Problem med datumväxlingen? Skönt att den är tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den stressade på två dagar åt gången.Problem med datumväxlingen? Skönt att den är tillbaka
Ja, den stressade på två dagar åt gången.
Tyckde det åxå! Arbetsveckan gick snabbt, helgen gick SNABBAREEn annan tycker att tiden går fort nog som det är. Två dagar i taget blir lite väl.
Ja, den stressade på två dagar åt gången.
Knappt två månader (med en ursäkt från Tudor om lång tid...tungt belastade)Hur länge var den borta?
Fick du någon förklaring på vad som var fel och vad de gjort för att fixa det? Har Tudor gjort några ändringar på verken i nya GMT:s som säljs nu för att undvika samma problem?Knappt två månader (med en ursäkt från Tudor om lång tid...tungt belastade)
Inte mer än att de justerade datumhjulet.Fick du någon förklaring på vad som var fel och vad de gjort för att fixa det? Har Tudor gjort några ändringar på verken i nya GMT:s som säljs nu för att undvika samma problem?
Jag vill att de lanserar en BB58 utan fejkpatinerad lume, sen köper jag.
Sen var GMTn riktigt grym, men något med den gjorde att den inte kändes som en keeper. Kanske var det tjockleken, eller diametern. Ungefär som med min Planet ocean kändes alla designelement skitbra, men efter en hel dag med klockan blev armen trött. Synd.
Du har ju rätt. Det är inte lumen, det är allting annat. Färgen på index, vridring, text är vald för att ge vintagefeel. Jag hade föredragit att de gjorde en funktionell dykare med klassiska mått. Jag tycker dock fortfarande att den är snygg.Tycker det är tillspetsat att säga att BB58 skulle ha fejkpatinering. Lite varmare färgnyans på lumen bara, i många ljus inte mycket mer än märkbart. Inte på långa vägar som en del andra där man kan tala om försök till illa fejkad patinering. De som har grönaktig lysmassa är väl inte fejkmöglade för det?
Tycker den skulle se konstig ut till det sämre med kritvit lysmassa.
Ja, jag är åt vintage-hållet (vad gäller denna typ av klockor) så mig passar den. Men fler versioner skadar inte heller...Du har ju rätt. Det är inte lumen, det är allting annat. Färgen på index, vridring, text är vald för att ge vintagefeel. Jag hade föredragit att de gjorde en funktionell dykare med klassiska mått. Jag tycker dock fortfarande att den är snygg.
Dom skulle gjort den som den ursprungliga bb blue fast i denna storlek. Det samt behållt den gamla länken. Då hade jag ställt upp på hajpen. (och sannolik haft en också) Nu är den lite som Seikos turtle 777. Lite off-brattig för att vara dykare men samtidigt inte så elegant så den kvalar in som snyggare stålsport. Lite fel på alla håll tycker jag. Men potentialen finna där!Du har ju rätt. Det är inte lumen, det är allting annat. Färgen på index, vridring, text är vald för att ge vintagefeel. Jag hade föredragit att de gjorde en funktionell dykare med klassiska mått. Jag tycker dock fortfarande att den är snygg.
Riktigt fin. Var har du köpt den?Guld/stål 21013 38mm.
Tackar! KaplansRiktigt fin. Var har du köpt den?
Ok!Tackar! Kaplans
Trevligt att kunna titulera sig själv som Tudor-ägare nu, äntligen inne i värmen
En får tacka, känns varmt o gott redanEtt varmt julvälkomnande till tråden! Gjorde samma entré men med den blå.
De flesta här på KS har gått för 30-32k.Vad är ett vettigt pris på BB58:an med länk?
30k-ish?
Såg det också efter en snabbkoll. Tog inte lång tid innan denna droppade till en mer moderat prisnivå. Cool är den i alla fall.De flesta här på KS har gått för 30-32k.