Passar väldigt bra med ett MN-band!
Fortfarande galet nöjd med denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passar väldigt bra med ett MN-band!
Hade en blå i cirka ett år och var nästan OWG med den. Kanonklocka. Visst, hade ju gärna sett att den var tunnare men tjockleken var inget som störde alls tycker jag.Någon som burit inhouse Pelagos en längre tid och allra helst regelbundet, som kan ge lite kommentarer angående tjockleken?
Grym
Vad tycker ni om Isofrane - style?
Yepp håller med. Riktigt bekvämt också..Ooo.
Ser elak ut. Vilken skillnad mot länk
Jahapp, då har man äntligen kommit in i Tudor ”klubben”.
Endast en dag med arbete kvar, men mentalt har man ju redan sakta men säkert gått på ledighet.
Välkommen! Snygg och relativt ovanlig entré dessutom. Köpt här på KS?
Tack för välkomnandet,
Nej inte på KS, det blev en liten shopping tur till London i veckan.
Efter 5 månader utan någon tudor är man tillbaka
Den där är inte dålig Hur stora handleder har du ungefär?I’m back baby. Spa i Schweiz har gjort henne gott Som jag saknat!!!
Grymt häftig bild! Den borde Tudor köpa av dig så att de kan använda den. Kräv en klocka eller två i utbyte mot bildrättigheterna..
Black Bay och Empire State
Typ 17 tror jag...knappt.Den där är inte dålig Hur stora handleder har du ungefär?
Ah, okej. Riktigt snygg!Typ 17 tror jag...knappt.
Ja, jag gillar den skarpt! Den ser STÖRRE ut på bilden än vad den bärs som...men den tar sin plats!Ah, okej. Riktigt snygg!
Grymt, funderar på lite olika Tudors och den är definitivt på listan. Synd att man inte kan testa den dock, finns inte i någon butik här nere :/Ja, jag gillar den skarpt! Den ser STÖRRE ut på bilden än vad den bärs som...men den tar sin plats!
Såhär sitter den på ~18 cm. Tycker den är himla trevlig, dock något tjock. Du lär inte bli besviken på den imo.Grymt, funderar på lite olika Tudors och den är definitivt på listan. Synd att man inte kan testa den dock, finns inte i någon butik här nere :/
Var är här nere?Grymt, funderar på lite olika Tudors och den är definitivt på listan. Synd att man inte kan testa den dock, finns inte i någon butik här nere :/
Kristianstad, Skåne.Var är här nere?
Såhär sitter den på ~18 cm. Tycker den är himla trevlig, dock något tjock. Du lär inte bli besviken på den imo.
Ska fira jul i Furuboda söder om ÅhusKristianstad, Skåne.
Trevligt, Åhus är inte långt från migSka fira jul i Furuboda söder om Åhus
I’m back baby. Spa i Schweiz har gjort henne gott Som jag saknat!!!