Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Litet äventyr till Göteborg med fröken (och damen)
Niiiice!! Grattis!!Drog väg med familjen på bil semester i Europa på sommaren för att bla. komma över Tudor gmt men den var för svår att få tag på men idag ringde Nymans ur ,så nu är även jag Tudor ägare.
Tackar. Har lite svårt att sluta titta på klockan hela tidenNiiiice!! Grattis!!
Förstår det =)Tackar. Har lite svårt att sluta titta på klockan hela tiden
Jag och Tudorn ensamma på jobb, underbart
Blir sugen även jag. För andra gången... Röstar på alternativ nummer 3.Okej nu vill jag ha BB36 för tredje gången. Är det:
1. Fel på mig
2. Fel av mig
3. Att den är så jäkla bra?
Jag har haft svårt att motivera andra klockköp efter denna; den har liksom allt jag söker i en klocka. Ruskigt nöjd minst sagtOkej nu vill jag ha BB36 för tredje gången. Är det:
1. Fel på mig
2. Fel av mig
3. Att den är så jäkla bra?
Det förstår jag, haft min på armen nu i en vecka. Inte ens haft en tanke på något annatKöpte mig en likadan för några veckor sen, sjukt nöjd!
Då var den långa väntan äntligen över. Otroligt nöjd även om jag stör mig mer på den icke existerande antireflexen än vad trodde att jag skulle. Tämligen irriterande att fotografera.
Bravo! Superfin, går också i tankar om en sådan.Subariner 79090
Prova slänga på ett JPM mocka
Riktigt fin kombo!Subariner 79090
Prova slänga på ett JPM mocka
Tack! Knappt rört den sen jag köpte den men idag fick den luftas liteRiktigt fin kombo!
Var har du fått den infon?Basel släpp 2019?
Den syns i ett klipp inför 2019 på Tudors hemsida.Var har du fått den infon?
Det var väl en prototyp de gjorde precis innan de slutade med subs och som de senare använde färgen till bbBasel släpp 2019?
Basel släpp 2019?
Aha var inne o kollade men såg inte.. Ska kolla igen..Den syns i ett klipp inför 2019 på Tudors hemsida.