• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Med tanke på väntelistan är ju 58'an onekligen en fullträff ifrån Tudor! Däremot finns den om man orkar lite lite längre utanför Sverige. När jag var i Amsterdam förra veckan såg jag några i ett skyltfönster, nu va de alla på antingen läder eller textil och inte på länk dock. Personligen väntar jag på en röd 58, en sån köar jag gärna för!

Riktigt bra vardgagsklocka.. :)
ECB5F72E-63C4-4599-8F10-D8A06042546B.jpeg

Någon här som har en black bay Harrods och vill lägga upp lite bilder?:)
Ställde mig nyligen i kö till den och är sugen på lite wrist shots:p
:tudor:

Jag är ruggigt sugen på en tudor Harrods, London är ju inte otrevligt att åka till heller så jag har inga problem att planera in en resa. Men hur ställde du dig i kön? Letade på deras hemsida men hittar ingen info.

Jag är ruggigt sugen på en tudor Harrods, London är ju inte otrevligt att åka till heller så jag har inga problem att planera in en resa. Men hur ställde du dig i kön? Letade på deras hemsida men hittar ingen info.
Dom är riktigt fina. Du måste maila Harrods skriva in kontaktuppgifter osv och se till att få återkoppling.
Tror det är kring 10 mån väntetid :)

Dom är riktigt fina. Du måste maila Harrods skriva in kontaktuppgifter osv och se till att få återkoppling.
Fick höra 16-18 månader när jag var där i början av december

edit: var två som ställde sig i kö bara när jag var i butiken så verkar vara lite tryck på modellen.

Fick höra 16-18 månader när jag var där i början av december

edit: var två som ställde sig i kö bara när jag var i butiken så verkar vara lite tryck på modellen.

Tack bägge två! Tiden är ingen fara, köpte nyss en speedmaster så det är ok att vänta ett år. Har du möjligen en mailadress åskviggen. Eller mailar man bara [email protected]?

Hur fungerar det med Harrods BB:n om man stått i kö och det blir ens tur, måste man då åka till London och köpa den på plats eller skickar dom?

tolkade det som att man måste
Hur fungerar det med Harrods BB:n om man stått i kö och det blir ens tur, måste man då åka till London och köpa den på plats eller skickar dom?
Har läst en del och har tolkat det som att man måste dit, men man kan ju hitta flyg för under tusenlappen tur och retur om man inte vill passa på att ta en längre weekend ;)

Med tanke på väntelistan är ju 58'an onekligen en fullträff ifrån Tudor! Däremot finns den om man orkar lite lite längre utanför Sverige. När jag var i Amsterdam förra veckan såg jag några i ett skyltfönster, nu va de alla på antingen läder eller textil och inte på länk dock. Personligen väntar jag på en röd 58, en sån köar jag gärna för!
Intressant. Köar just nu på en BB gmt men börjar få kalla fötter då jag fått chans att prova en irl och finner den aningen stor! Och om 2 veckor glider jag och frugan runt i Amsterdam :) Minna du vart du såg dem?
Börjat fundera på 58:an istället. Vill givetvis helst köpa med länk men man kan ju inte få allt...

• Like
Reactions: Kai
Intressant. Köar just nu på en BB gmt men börjar få kalla fötter då jag fått chans att prova en irl och finner den aningen stor! Och om 2 veckor glider jag och frugan runt i Amsterdam :) Minna du vart du såg dem?
Börjat fundera på 58:an istället. Vill givetvis helst köpa med länk men man kan ju inte få allt...
BB58'an är klockren i storlek! Tycker GMT'n är fin, men den är en stor kloss som alla andra BB's tyvärr.
Har man inte handleder att bära upp så är det BB58'an som gäller.

Jag skulle rekommendera att vänta och skaffa på länk ändå, om du vill komplettera med orginallänk senare så kostar det skjortan! Var nån i tråden tidigare som postade ett svar från Krons Ur där de tog 13 500kr för orginallänken om man ville köpa till o_O

Vi gick förbi butiken när vi letade restaurang så jag har tyvärr ingen aning om vad butiken hette eller var den låg, sorry :( Inne i centrum är de bästa jag kan säga...

Däremot måste jag hålla med de andra i att du bör köpa klockan på länk om du ens är lite sugen på det. Ett läderband av samma kvalité eller bättre än Tudors egna går att hitta för under 2000kr. Kolla Bulang and sons, Molequinn eller Hodinkee. Däremot ryktas det att en OEM länk kostar allt ifrån 8000-13000, och after market alternativen är inte alls lika fina som orginalet

Tillbaka
Topp