min 'big block' med Oysterdate tavla som t.o.m kom på 78360 länk med Rolex logga
Mums fillijävlababba! riktigt fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
min 'big block' med Oysterdate tavla som t.o.m kom på 78360 länk med Rolex logga
Inte kört annat än länken själv, men ett svart Isofrane ser bra ut; föredrar nog det över orginalgummit.Vilka band sitter skönt och ser bra ut med en Pelagos? Grått Nato /zulu, har det varit något?
Grått nato och ISO-style gummi är mina favoriter om man räknar bort länken.Vilka band sitter skönt och ser bra ut med en Pelagos? Grått Nato /zulu, har det varit något?
Vilka band sitter skönt och ser bra ut med en Pelagos? Grått Nato /zulu, har det varit något?
Den är inte dum den där!Big block 79180 min första Tudor jag gillar den verkligen, tavlan är magisk
Grattis wayne den kombon av tavlan och tachyringen växer på en!
Härligt! Då är det bara att köpa mer tudorTack, jag har varit lite skeptisk till Tudor men jag måste säga att den är fantastisk. Tavlan har en sunbursteffekt som är lätt att man fastnar med blicken på. Kom på mig själv nyligen att jag satt och stirrade på tavlan vred handleden i olika vinklar mot solen Rätt så trevligt faktiskt
Härligt! Då är det bara att köpa mer tudor
Det sitter väl ett ETA i Tudor och det fixar många urmakare.Finns det någon som har tips var man kan lämna in sun tudor på service?
Hydron går -5 sekunder per dag och dras inte upp lika smidigt som mina andra klockor. antar att det är dags för service, eller har jag fel? Rob och krons har för lång väntetid
så säg klockmaster exempelvis borde kunna ta den?Det sitter väl ett ETA i Tudor och det fixar många urmakare.
Gå in och hör med dem, kan säkert skilja lite mellan olika butiker.så säg klockmaster exempelvis borde kunna ta den?
Tack så mycket. På Krons sa dom att jag inte behöver oroa mig förrän det är -10, men visst låter det som att den kan behöva sig en titt?Gå in och hör med dem, kan säkert skilja lite mellan olika butiker.
Bra där wayne, grattis! Lillbrorsan säger hejBig block 79180 min första Tudor jag gillar den verkligen, tavlan är magisk
Finns det någon som har tips var man kan lämna in sun tudor på service?
Hydron går -5 sekunder per dag och dras inte upp lika smidigt som mina andra klockor. antar att det är dags för service, eller har jag fel? Rob och krons har för lång väntetid
när bör jag börja oroa mig?-5 låter inte så farligt...
när bör jag börja oroa mig?
när bör jag börja oroa mig?
Ej vid -5 Skulle nog tycka att det börjar bli jobbigt runt +-10 s.
Tack vad kan en koll tänkas gå på?Jag är ingen expert men om Krons ur säger 10 så borde du slappna av
Lämna in den på en koll om du har svårt att släppa det.
lite det som är problemet jag har inte 8 veckor
Servade min nyligen på Nymans, Biblioteketsgatan. Inga problem alls förutom att det tar lite tid... Typ åtta veckor :/