Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud så finRanger idag
Tack! Håller med.Herregud så fin
Larvigt bra är denFick den här i inbyte men hade tänkt att den får gå vidare direkt.
Men nu vet jag inte alltså, den är så sjuukt mycket bättre i verkligheten än vad jag trodde!
Hur är tidshållningen på din?Larvigt bra är den
Inte kontrollerat men haft den igång länge utan att ha märkt någotHur är tidshållningen på din?
Har en date day ref. 94500 från ca 1990 men saknar boxen. Är på jakt efter sådan men vet inte hur den ska se ut alt. Vilken ref? Någon som har en bild? Tacksam för hjälp.
Knep du den som var hos Kaplans?
Trots tråkvädret ute så närmar sig faktiskt sommaren....
O då måste man ju ha en sommarklocka!
Knep du den som var hos Kaplans?
Väldigt överkomligt pris
Chronon är fantastisk!
Tjenare! Tydligen Tudor-torsdag, tidigare tveksamheter till trots, tror tossig tillhängare till tidtagare.
Bra hög!!
Tjenare! Tydligen Tudor-torsdag, tidigare tveksamheter till trots, tror tossig tillhängare till tidtagare.
En fin släktträff du fått till!
Exakt min erfarenhet.Fick den här i inbyte men hade tänkt att den får gå vidare direkt.
Men nu vet jag inte alltså, den är så sjuukt mycket bättre i verkligheten än vad jag trodde!
På min är avvikelsen 0.0s/dag efter drygt fyra månader. ( ! )Hur är tidshållningen på din?
Haha. Du är som jag. Dagens datum stämde inte på min heller
Hörde jag Tudortorsdag....??