Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu får du ta bort "oanvänd" från annonsen och sänka priset...Första Tudor-torsdagen på ett par år. Senast va det BB41, den här är ju sååå mycket bättre på allt.
Haha exakt. Jag kommer dra tillbaka annonsen tillsvidareNu får du ta bort "oanvänd" från annonsen och sänka priset...
Ny Tudor-sub??
Måste erkänna att jag avskrivit mycket av förutsägelserna att man skulle gå ifrån de inramade indexen och tillbaka till endast applicerad lume men nu börjar jag tveka. Kan det vara så bra?Ny Tudor-sub??
Ne det kan det inte. De kommer garanterat fucka up på nåt jävla sätt Troligtvis blir den för tjock och får den keffa kronkonstruktionen från Black Bay.Måste erkänna att jag avskrivit mycket av förutsägelserna att man skulle gå ifrån de inramade indexen och tillbaka till endast applicerad lume men nu börjar jag tveka. Kan det vara så bra?
Hashtag #fejknitadNe det kan det inte. De kommer garanterat fucka up på nåt jävla sätt Troligtvis blir den för tjock och får den keffa kronkonstruktionen från Black Bay.
Holy hell, its real!Ny Tudor-sub??
Skämt åsido, om man går ifrån BB vridringen tillbaka till en traditionell senare modell Submariner som bilden visar så tror jag garanterat att BB kronan ryker också.Ne det kan det inte. De kommer garanterat fucka up på nåt jävla sätt Troligtvis blir den för tjock och får den keffa kronkonstruktionen från Black Bay.
Ny Tudor-sub??
Så kan det absolut vara!Skämt åsido, om man går ifrån BB vridringen tillbaka till en traditionell senare modell Submariner som bilden visar så tror jag garanterat att BB kronan ryker också.
Men, det finns ju alltid risken att teaserna visar den gamla modellen man "inspirerats" av och att den moderna nytolkningen kommer ha moderna lösningar. Typ metallindex, BB krona och vridring.
Anar en rak visare.. men syns ju halvdåligt
Är inte detta prototypen med rött insert och tavla som de har i sina samlingar?
Hashtag #fejknitad
NejEn fråga de "gamla" tudor-sub är alla 40mm?
https://sweepinghand.co.uk/useful-info/tudor-serial-numbers/Någon som vet hur man kan lista ut årtalet genom serienr på en tudor date day ref:76213?
Är du säker på att det är en 76213?Någon som vet hur man kan lista ut årtalet genom serienr på en tudor date day ref:76213?
Tog av länken och kolla precis och är säkerÄr du säker på att det är en 76213?
Trodde de hade den nya länken samt "Prince Date-Day" på tavlan och inte
"Oyster Prince
Date-Day" som din!
Enligt listan är den från -95https://sweepinghand.co.uk/useful-info/tudor-serial-numbers/
Finns flera sådana listor, osäker på om någon är mer tillförlitlig än andra.
Kryper till korset och de står 78Är du säker på att det är en 76213?
Trodde de hade den nya länken samt "Prince Date-Day" på tavlan och inte
"Oyster Prince
Date-Day" som din.
Edit: Samt "Swiss Made" och inte "T-Swiss made-T" som din.