Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppas att du har fel och en första laddning väller in på butikshyllorna nära mig innan sommaren kickar igång på riktigt.har hört juli. Kan ha fel, men helst inte.
Vad är det för band?
Behöver en! Sjukt snygg BBB! Upplevs den stor på handleden?Men hörrni, Tudortisdag!
Behöver en! Sjukt snygg BBB! Upplevs den stor på handleden?
Det är ganska enkelt att byta ett klockband. Kolla en Youtube instruktions video om du är osäker, och var försiktig så kommer du fixa det galant. Glöm inte att posta före och efterbilder här baraKört min Pelagos i ett dygn nu och jäklar så nöjd jag är. Lagom storlek, inte så tung och länk och lås är det absolut bästa jag har testat. Sitter som ett smäck!
Sugen att testa gummit, kan man byta det själv med något smidigt verktyg eller är det till urmakaren som gäller?
Kört min Pelagos i ett dygn nu och jäklar så nöjd jag är. Lagom storlek, inte så tung och länk och lås är det absolut bästa jag har testat. Sitter som ett smäck!
Sugen att testa gummit, kan man byta det själv med något smidigt verktyg eller är det till urmakaren som gäller?
Löser det rätt enkelt med två pincetter ifrån Kjell o company! En som är spetsig och en som jag har slipat ner lite! Glöm inte tejpen bara .
Lättare om du köper ett riktigt verktyg för att byta band. Finns ofta folk som säljer här på forumet.Får skaffa två såna och kolla någon youtube-guide så går det säkert bra Tack för svar alla!
Varför är det så många som säljer sina Black Bays? Har jag missat något? Inväntar man inhouse verken?
För att det gick tudorhysteri ett tag som har lagt sig nu, en röd svartbuktare är inte lika cool längre.
Verkligen. Galet vackerGrymt snyggt
jodå. min röda är exakt lika cool som när jag köpte denFör att det gick tudorhysteri ett tag som har lagt sig nu, en röd svartbuktare är inte lika cool längre.
Har inte du en Pelagos också?Men hörrni, Tudortorsdag [emoji2]
Har inte du en Pelagos också?
Min säger iaf hej! [emoji112]
Titan repas lättare än stålNi som har Pelagos:
Har fått för mig att det lätt blir repor kom att det är titan. Är det något ni har märkt?