CLT
Guld
Kan inte påstå det, min har varit med på allt. Vanliga bruksrepor, inget mer.Ni som har Pelagos:
Har fått för mig att det lätt blir repor kom att det är titan. Är det något ni har märkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte påstå det, min har varit med på allt. Vanliga bruksrepor, inget mer.Ni som har Pelagos:
Har fått för mig att det lätt blir repor kom att det är titan. Är det något ni har märkt?
Ni som har Pelagos:
Ni som har Pelagos:
Varför har du haft tre Pelagos? Den kan ju inte ha känts klockren om du bytt bort den så många gånger?
Varför har du haft tre Pelagos? Den kan ju inte ha känts klockren om du bytt bort den så många gånger?
Fin! Så den fick inte vara med på trädgårdsarbete, toolklockan?Äntligen är min 79090 tillbaka från spabesök. Inga överraskningar hittades när den öppnades men den monterades ändå ner, rengjordes och fick nya oljor. Fick lite handledstid tidigare idag innan det var dags för trädgårdsarbete.
Toolwatch karriären är över för denna Tudor och den får nu ställa in sig på ett stillsammare liv som pensionär (klockan alltså, inte jag[emoji3]). Skulle inte vara roligt att dra plexit i en sten när man går loss i rabatterna.Fin! Så den fick inte vara med på trädgårdsarbete, toolklockan?
Är det någon som har gummi på sin BB? Jag vill verkligen ha det men det verkar som att endlinks är ett måste om man inte vill ha ett glapp mellan band och boett som liknar Sumon's. några bilder eller förslag?
Satan va snygg!Sådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Lade till en blå 94110 till samlingen idag!!!
Mvh
micke
Vad går en sånn rackare på? 2-3 tusen? kan man köpa den "löst"?Gummi från Pelagos passar perfekt ihop med endlinks från BB'ns länk.
Vad går en sånn rackare på? 2-3 tusen? kan man köpa den "löst"?
Sådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Mvh
micke
kan nog vara bland det snyggaste jag settSådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Mvh
micke
Sådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Mvh
micke
Titanet har helt klart varit en positiv överraskning. Egentligen inget att klaga på förutom att baksidan blir repig av ZulubandetNi som har Pelagos:
Det där va bra, riktigt jäkla bra!Sådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Mvh
micke
Pelagos med grön isofrane.
Episk kombo!
Saknar min Pelagos sjukt mkt..