• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pelagos med grön isofrane.
DSC_0269.JPG

Det där var snyggt! Fler bilder?

Episk kombo!
Saknar min Pelagos sjukt mkt..

Jag saknade min så mycket men fick möjlighet att köpa tillbaka den. Grymt nöjd med den [emoji2]

ImageUploadedByTapatalk1430853976.358240.jpg

Är det någon här som har Pelagos som bor i närheten av Gävle/Hudiksvall? Tycks inte finnas några handlare i Stockholm som har klockan i lager och innan eventuellt köp vill jag prova hur den känns på armen och ser ut i verkligheten :)

Måste säga att det gröna ISOFRANE är ruskigt fint. I mörker är det lite sexigt grönsvart och i solljus mer tydlig grön. Mycket bra :)

Hello Tudor-lovers.

Verkar som jag kanske har fel box till min black bay. En med vit "inredning". Hittar bara black bay-boxar med brun inredning.
Kan det vara så att säljaren pusslat lite? Är det en Pelagos-box?

IMG_6880.JPG
IMG_6879.JPG

Deal with it! :cool:
Sorry, vart det 3 inlägg för mycket? :D

Har faktiskt försökt hitta ett nummer eller mail på deras sida utan framgång. Får pröva telefonboken.

Deala med det var väl vad jag gjorde;) Trodde du hamnat i lådpsykos och skulle ödelägga en av mina favvotrådar för all framtid. Här är en till låda så du inte tänder av cold turkey...
IMG_1779.JPG

haha. Jag var nära psykos, men hämtade mig.

Ja den där lådan kan jag tända av ett tag på, fan så fin. :)

Suck, löjligt snygg Oyster prince :dead:

För en som vill handla vintage Tudor Prince Oyster Date/ni date (eller möjligen nyare Pelagos) men hört så mycket om Franken-risken på Tudor ....Törs man, eller måste man läsa på massor först för att inte bli garanterat blåst?

Tillbaka
Topp