Pelagos med grön isofrane.
Det där var snyggt! Fler bilder?
Episk kombo!
Saknar min Pelagos sjukt mkt..
Jag saknade min så mycket men fick möjlighet att köpa tillbaka den. Grymt nöjd med den [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pelagos med grön isofrane.
Episk kombo!
Saknar min Pelagos sjukt mkt..
Jag kan ta lite snygga bilder imorgon utomhus, har ont om bilder på denna kombination på mobilenDet där var snyggt! Fler bilder?
Jag saknade min så mycket men fick möjlighet att köpa tillbaka den. Grymt nöjd med den [emoji2]
Lite fler bilder:Det där var snyggt! Fler bilder?
Boxen till min Pelagos är svart på insidan.Hello Tudor-lovers.
Verkar som jag kanske har fel box till min black bay. En med vit "inredning". Hittar bara black bay-boxar med brun inredning.
Kan det vara så att säljaren pusslat lite? Är det en Pelagos-box?
Har du beställt, eller längtar du till den kommer till butik. Jag är också sjukt sugen på den klockan.Längtar efter att få lite hands-on tid med den nya blåa Pelagosen
Har du beställt, eller längtar du till den kommer till butik. Jag är också sjukt sugen på den klockan.
Sökte och hittade detta: http://uhrforum.de/tudor-pelagos-25500tn-5-2014-lc-eu-t206342
Verkar vara en allround-box?
En Pelagos med vit
/quote]
Sluta spamma tråden med lådorRing Tudor och fråga
Deal with it!
Sorry, vart det 3 inlägg för mycket?
Har faktiskt försökt hitta ett nummer eller mail på deras sida utan framgång. Får pröva telefonboken.
Deala med det var väl vad jag gjorde Trodde du hamnat i lådpsykos och skulle ödelägga en av mina favvotrådar för all framtid. Här är en till låda så du inte tänder av cold turkey...
se på fan. det är det ju.Vänta nu, är det inte Tudorfredag?