Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slit den med hälsan nu
Upplevs den som större och klumpigare än Black Bay (41)?Den är bra fin
Det tycker jag inte, snarare tvärtom. Denna ligger väldigt skönt på handleden med den lite annorlunda formen på undersidan av boetten. Blir inte lika klossig och sjunker ner bättre.Upplevs den som större och klumpigare än Black Bay (41)?
Grattis, riktigt bra den där!Nu får jag också vara med och leka i den här tråden! Riktigt nöjd med dagens inköp
Trevlig!Nu får jag också vara med och leka i den här tråden! Riktigt nöjd med dagens inköp
Härligt! Hur länge fick du köa?Nu får jag också vara med och leka i den här tråden! Riktigt nöjd med dagens inköp
Hm, typ ett halvår. Minns faktiskt inte riktigt när jag ställde mig i kö men i höstas någon gång.Härligt! Hur länge fick du köa?
Härligt canvasband. Vart är det ifrån?
Härligt canvasband. Vart är det ifrån?
Om det verkligen är gilt så är det bara att gratulera.Snart är man tillbaka igen, tredje gången gilt
Om det verkligen är gilt så är det bara att gratulera.
Ad kan beställaköpte mig en bb58 från uret, dom hade onekligen 1 i lager så får den imorgon, den är på läder.
Vad skulle en stållänk kosta? kan ad fixa de? typ bergströms?
trevligtAd kan beställa
Kostnad närmare 10k
Har du kvar den röda black bayen?Det tycker jag inte, snarare tvärtom. Denna ligger väldigt skönt på handleden med den lite annorlunda formen på undersidan av boetten. Blir inte lika klossig och sjunker ner bättre.
Jag kan knappt behålla en klocka i mer än några dagar.. skämt åsido, tyvärr den är ej kvar.Har du kvar den röda black bayen?
Det är en kul hobby vi har...Jag kan knappt behålla en klocka i mer än några dagar.. skämt åsido, tyvärr den är ej kvar.
Det får bli nato en stund