Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kåseberga, trevligt!Slänger in lite bilder på min Date Day.
Ja, väldigtKåseberga, trevligt!
Tack, den gör sig helt klart bäst på länk men irl är den faktiskt riktigt bra med natoFint! Grattis! Men på med länken
Mycket bra resmål. Där har man spenderat otaliga timmar i luften under skärmflygsepoken. Ta en tandem, helt klart värt det!Ja, väldigt
Intressant läsning och lite ny info fanns. T.ex så är man stolt att man har två stycken av den model som kickade igång Tudors comebackIntressant läsning även om ingenting direkt okänt nämns - Artikeln är inte ny men kul läsning i solen för dem som missat!
https://www.gq-magazine.co.uk/article/inside-the-tudor-watch-factory
Svarar i denna tråden då dagens-tråden endast är för bilder.Är du nöjd med denna? Har kikat lite på dem, men inte riktigt vågat slå till eftersom de inte finns att prova i Sverige.
Hur står den sig kvalitetsmässigt/känsla mot typ Tudor Black Bay 36?
Tack så mycket för bra svar!Svarar i denna tråden då dagens-tråden endast är för bilder.
Jag är absolut nöjd! BB 36 är en kraftigare klocka som inger mer kvalitetskänsla skulle jag säga. Länken är mer solid och låset mer distinkt.
Ingen större skillnad skulle jag tro... kan skilja 3-5 tusen som max på beg.priser.Vad tror ni om en black bay blå bezel, inhouse eller ETA? Gillar urtavlan mer på de äldre men tänkte mest vilken som håller sitt värde bäst?
Tycker personligen ETA. Urtavlan med rosen och smiley-texten är riktigt härlig. Sedan är caset tunnare än den med inhouse-verk, vilket gör att den bärs betydligt bekvämare.Vad tror ni om en black bay blå bezel, inhouse eller ETA? Gillar urtavlan mer på de äldre men tänkte mest vilken som håller sitt värde bäst?
Vad tror ni om en black bay blå bezel, inhouse eller ETA? Gillar urtavlan mer på de äldre men tänkte mest vilken som håller sitt värde bäst?
Ingen större skillnad skulle jag tro... kan skilja 3-5 tusen som max på beg.priser.
Jag hade ETA versionen av den blåa och var supernöjd snyggare länk och tavla. nya länken med fejk nitar är gräslig.
Tycker personligen ETA. Urtavlan med rosen och smiley-texten är riktigt härlig. Sedan är caset tunnare än den med inhouse-verk, vilket gör att den bärs betydligt bekvämare.
Kan man bli annat än glad av denna?
Najs! Rubber b eller vad är det för ngt?Gummi på idag
Nix. Köpt här på forumet:Najs! Rubber b eller vad är det för ngt?
Blev riktigt bra!Gummi på idag
Snygg!Tillbaka i tråden, nu med en 58a