• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

79220B säger hej!

IMG_20190724_184618.jpg
Riktigt bra den där! :D
 
Man får väll helt enkelt köpa en och testa:) suget efter en Pepsi har vuxit sig starkt de senaste två månaderna
 
Kanske deras bästa moderna.
Jag var väldigt såld på 58an också, tycker det är en fantastisk modern Sub men denna har så mycket egen karaktär. Visst, den lutar sig mot Explorer/DJ historia men den är så mycket mer och särskiljer sig på så många punkter. All heder åt de klassiska Snowflake-subbarna (jag har en själv som jag älskar) men frågan är om inte det är i denna tavlan och caset som de visarna kommer allra bäst till sin rätt? Och tavla och dimensioner är klockrena även för övrigt.
 
Var i landet mellan stockholm och malmö är bäst för att titta på Tudor utbudet? Bosatt i stockholm men ska röra mig nedåt nästa vecka och kan då stanna till på vägen. Vill se och pröva lite inför första stora klockköpet
 
Var i landet mellan stockholm och malmö är bäst för att titta på Tudor utbudet? Bosatt i stockholm men ska röra mig nedåt nästa vecka och kan då stanna till på vägen. Vill se och pröva lite inför första stora klockköpet
Bergströms i Malmö hade faktiskt riktigt hyggligt med Tudor inne när jag var där häromdagen. Inte 58 eller GMT men hygglig blandning av resten.
 
Tillbaka
Topp