• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har hela tiden stört mig på bubblan som inte är riktigt centrerad över datumet
20190726_125300.jpg

Så efter mycket velande skred vi till verket
20190726_130027.jpg

Nu känns det riktigt bra och är supernöjd med resultatet :D
20190726_124831.jpg

20190726_125056.jpg
Bra jobb! Det sitter kanske ett Rolex-glas på om bubblan inte centrerar (-ade) helt.
 
Tjena alla!

Har kikat lite på en 23013-62113-BDIDSTL men är lite osäker på klockan rent generellt. Vad tycker folket? Något att ha?

tudor-23013-62113-BIDSTL.jpg
 
God dag!
Jag var och klämde på en Tudor 1926 och är helt såld på den! Mörk urtavla, stål/guld. Riktigt fin enligt mig!

Men, frågan är var man hittar den i Sverige (helst Göteborgstrakten)? Sen till er som har köpt denna klocka: priset i Sverige?

Jag klämde på den utomlands och den ligger här på ca 29k sek. Jag ska nog till Japan snart och då blir det väl en taxfree om inte priset är superbra i Sverige.
 
God dag!
Jag var och klämde på en Tudor 1926 och är helt såld på den! Mörk urtavla, stål/guld. Riktigt fin enligt mig!

Men, frågan är var man hittar den i Sverige (helst Göteborgstrakten)? Sen till er som har köpt denna klocka: priset i Sverige?

Jag klämde på den utomlands och den ligger här på ca 29k sek. Jag ska nog till Japan snart och då blir det väl en taxfree om inte priset är superbra i Sverige.
https://www.tudorwatch.com/watches/1926/m91551-0004
Angående taxfree - risken är att du åker på böter om du inte tullar in den i Sverige. Kan bli en dyr historia.
 
Tillbaka
Topp