Hawk100
Silver
Jäklar vad snygg den är!!Bra kvällsol
![]()
Måste gräva fram ett blått band till min också....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad snygg den är!!Bra kvällsol
![]()
Gör’tJäklar vad snygg den är!!
Måste gräva fram ett blått band till min också....![]()

Precis, det är ett rolex-glas som sitter på och det störde jag mig på. Kollade vad ett nytt skulle kosta och det var fantasipriser för ett originalBra jobb! Det sitter kanske ett Rolex-glas på om bubblan inte centrerar (-ade) helt.
Synd att dom slutade med rosen, tycker den hade lite mer känsla av klass än en sköldAlltså vilken klocka <3
![]()
Håller med.Synd att dom slutade med rosen, tycker den hade lite mer känsla av klass än en sköld
Ja jag håller med. Men jag tycker även skölden ser stenhård ut.Synd att dom slutade med rosen, tycker den hade lite mer känsla av klass än en sköld
Häftig klocka, det enda jag inte tycker om designmässigt är caset. Påminner lite om maxi när man kollar på luggarna..Tjena alla!
Har kikat lite på en 23013-62113-BDIDSTL men är lite osäker på klockan rent generellt. Vad tycker folket? Något att ha?
![]()
Tycker den är ganska cool om man bortser från bezel. Gillar urtavlan skarpt.Tjena alla!
Har kikat lite på en 23013-62113-BDIDSTL men är lite osäker på klockan rent generellt. Vad tycker folket? Något att ha?
![]()
Tycker generellt om formspråket på denna men ogillar hur bezeln möter boetten när man ser klockan i profil. Det förstör tyvärr helhetsintrycket av klockan för mig.Tjena alla!
![]()
Lite så jag kände ocksåTycker generellt om formspråket på denna men ogillar hur bezeln möter boetten när man ser klockan i profil. Det förstör tyvärr helhetsintrycket av klockan för mig.
https://www.tudorwatch.com/watches/1926/m91551-0004God dag!
Jag var och klämde på en Tudor 1926 och är helt såld på den! Mörk urtavla, stål/guld. Riktigt fin enligt mig!
Men, frågan är var man hittar den i Sverige (helst Göteborgstrakten)? Sen till er som har köpt denna klocka: priset i Sverige?
Jag klämde på den utomlands och den ligger här på ca 29k sek. Jag ska nog till Japan snart och då blir det väl en taxfree om inte priset är superbra i Sverige.
Tackar, 26k för mörk urtavla utan stenar.https://www.tudorwatch.com/watches/1926/m91551-0004
Angående taxfree - risken är att du åker på böter om du inte tullar in den i Sverige. Kan bli en dyr historia.
Vilken AD?Beställde 58 igår..verkar som tilldelning börjar komma igång. Skulle ta 1-2 månader.
Rob EVilken AD?
Kul att det börjar lossna kring 58:an då!
Kan iof skilja på tilldelning mellan olika AD.Kul att det börjar lossna kring 58:an då!
Grattis!Kan iof skilja på tilldelning mellan olika AD.
Japp. På länk. Då lär du få din snartGrattis!
Beställde du på länk?
Jag lade min beställning från Rob E 9 juli och då sa dem 1-5 månader.