En 79090 är rolig, ca 40mm och med skön vintage känsla, älskar min
Det är en fantastiskt trevlig modell. Finns även i blått om man vill vara lite ”crazy”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 79090 är rolig, ca 40mm och med skön vintage känsla, älskar min
Det är en fantastiskt trevlig modell. Finns även i blått om man vill vara lite ”crazy”.
Tudor är fint !Grattis! En av de bästa från Tudor. Kanske den bästa moderna
Nymans verkar ej göra skillnad på eta/inhouse verken.En klocka i den här prisklassen hade jag nog skickat till en ad iaf, men tänkte ifall nån hade några uppgifter om prisskillnaden?
Nymans verkar ej göra skillnad på eta/inhouse verken.
som det nämndes tidigare skulle jag också skicka in min tudor med eta verk till en tudor adDet verkar ju isf fantastiskt bra, jag är ju beredd att betala mer för servicen på inhouse varianten, bara det inte blir väldigt mkt mer!
Tack för att du tog fram den infon!
Ring och hör med dem är mitt tips - Kötiderna har varit allt från 2 år till 6 månaderNågon som vet hur lätt- / svårtillgänglig Tudor BB Harrods-edition är? Alltså om man skulle vilja köpa en ny från Harrods.
En sådan har ju vart till salu mycket länge på KS, vet ej om den är såld. Många prissänkningar.Någon som vet hur lätt- / svårtillgänglig Tudor BB Harrods-edition är? Alltså om man skulle vilja köpa en ny från Harrods.
Snyggt! Vad är det för något som har gjorts på lugsen?Favoritkombon.
Brons, guld och tigeröga.
Nymans verkar ej göra skillnad på eta/inhouse verken.
som det nämndes tidigare skulle jag också skicka in min tudor med eta verk till en tudor ad
tror att tudors etaverk är så pass moddade att ingen fristående vill/kan göra det, detta är vad jag själv hört av urisarDet är bra av Nymans, ad som de är. Teoretiskt skulle man dock fortfarande kunna komma billigare undan med service på eta eftersom fler utför sådana. Det förutsätter ju då att man har nerver att anlita en icke-ad med lägre priser
tror att tudors etaverk är så pass moddade att ingen fristående vill/kan göra det, detta är vad jag själv hört av urisar
Tack för tipset men var rätt tydlig med att det var nytt från AD jag var ute efter Klockan är grym men tänker inte betala nästan dubbla pris för grön färg på vridringenEn sådan har ju vart till salu mycket länge på KS, vet ej om den är såld. Många prissänkningar.
Tack! Ja att ringa är förmodligen mest säkra alternativet om man vill få korrekt svarRing och hör med dem är mitt tips - Kötiderna har varit allt från 2 år till 6 månader
återkom gärna med infoTack! Ja att ringa är förmodligen mest säkra alternativet om man vill få korrekt svar
Will doåterkom gärna med info
Du kan även ställa dig i kö över telefon, bara att göra, kostar inget och du behöver inte hämta ut den sen.Tack! Ja att ringa är förmodligen mest säkra alternativet om man vill få korrekt svar
För mig personligen spelar det ingen roll om det är inhouse eller moddat ETASåpass! Jaja, då faller det argumentet bort för att satsa på eta framför inhouse, om man nu skulle tveka i sitt val.
För mig personligen spelar det ingen roll om det är inhouse eller moddat ETA
Den största skillnaden är väl priset på klockan
Man känner sig trygg med ETASant och det är samma för mig. När jag valde mellan eta och inhouse var det nämligen ett argument att det var lättare att serva pga eta vs inhouse. Det var nu inte det som gjorde att valet föll på era
Supercool! Hur ser prisbilden ut för en sån jämfört med den "vanliga" varianten? Större eller mindre intresse på marknaden?Det är en fantastiskt trevlig modell. Finns även i blått om man vill vara lite ”crazy”.
Man känner sig trygg med ETA
En gammal väl beprövad traktor
Jag vet, det jag menar är att det vimlar av dem begagnade. Varför skulle den då vara så dyr hos AD ?Tack för tipset men var rätt tydlig med att det var nytt från AD jag var ute efter Klockan är grym men tänker inte betala nästan dubbla pris för grön färg på vridringen
Exakt! Inget lull-lull, inte världens bästa tidshållning men bra nog (min går +4-5spd), och de bara funkarMan känner sig trygg med ETA
En gammal väl beprövad traktor
Min ligger på ca +2, imponerandeExakt! Inget lull-lull, inte världens bästa tidshållning men bra nog (min går +4-5spd), och de bara funkar
Grymt! ETA ftwMin ligger på ca +2, imponerande