Förståeligt, riktigt trevlig modell!Fortfarande ruggigt nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förståeligt, riktigt trevlig modell!Fortfarande ruggigt nöjd
Snyggt! Köpte du den på Chrono24?
Fick hem den här igår
Ja, dock var jag skeptisk till diamanter i början men nu tycker jag att det lyfter klockanFörståeligt, riktigt trevlig modell!
Jo jag är lite skeptiskt vad gäller diamanter också men i vissa fall funkar det och blir riktigt tjusigt. Som din 1926 eller ex. Datejust 36 med blå tavla och diamant-index. Riktigt najs!Ja, dock var jag skeptisk till diamanter i början men nu tycker jag att det lyfter klockan
79220B - Så bra!
Sjukt fin!TudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
Kan bara hålla med, knivskarp opolerad boett och dessutom full set. En solklar favoritklocka!Sjukt fin!
vilken skönhetTudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
Grymt fin!TudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
Verkligen! Så lättburen den blir också. Man glömmer att den sitter på armen!Ren fröjd att ha den på originalnatot! Hög kvalitet på natot och klockan blir så "krispig" med vitt som poppar ut från urtavlan. Fint!
Mycket bra!!TudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
TudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
Grymt bra!TudorTorsdag! Gammal goding, en mycket välbehållen 7021 från 1971.
Ahhh, den är bra alltså!Min första men förhoppningvis inte sista Tudor
Tudors original kom 1968, frågan är vilken som ser mest corny ut, originalet eller den nya BB-varianten?Frågan är vem som var först på bollen. Oavsett så är det slående likheter!
Till skillnad från originalet är den ännu prisvärd.Trodde inte jag skulle ha den här i samlingen när jag steg ur sängen i morse. Ett resultat av starka impulser men måste säga att det känns rätt bra!
Trodde inte jag skulle ha den här i samlingen när jag steg ur sängen i morse. Ett resultat av starka impulser men måste säga att det känns rätt bra!
Samtidigt är frågan om Sinn kände till prototypdesignen från TudorTudors original kom 1968, frågan är vilken som ser mest corny ut, originalet eller den nya BB-varianten?