Den har varit uppe några vändor härEeeeeeeeehhhhhhhh.... juste...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har varit uppe några vändor härEeeeeeeeehhhhhhhh.... juste...
Kommer du slå till ifall det blir priset ovan?Den har varit uppe några vändor här
Eeeeeeeeehhhhhhhh.... juste...
Den har varit uppe några vändor här
Den är jäkligt fin. En clean och harmonisk design.Kickstartar veckan med min favorit!
Tackar! Tycker den är kanon!Den är jäkligt fin. En clean och harmonisk design.
Håller med och äntligen har dom gått tillbaka till länken som inte har fejkade nitar.Gillar den starkt, bezelen ser mycket trevligare ut och mer framstående här.
Tydligen delar den det nya smalare caset som kom med S&G Chronon på Basel i år, tweakad design som är väldigt liten detalj men som gör mycket för helheten.
Mmm ytterligare en detalj.Håller med och äntligen har dom gått tillbaka till länken som inte har fejkade nitar.
Den var ju stenhårdGillar den starkt, bezelen ser mycket trevligare ut och mer framstående här.
Tydligen delar den det nya smalare caset som kom med S&G Chronon på Basel i år, tweakad design som är väldigt liten detalj men som gör mycket för helheten.
I princip så har du med bara två alternativ, länk och läder, i det här fallet en klocka som passar till egentligen allt. Jag tycker det funkar väldigt bra med valet av färg på lädret.
Efter en dryg månad på länk var det dags att testa läder. Känns nästan som en helt annan klocka, kommer nog bli bra till hösten
Tuff combo där!Söndagsbeater.
Tudor Black Bay 58
Riktigt coolt! Var är natot ifrån?Söndagsbeater.
Tudor Black Bay 58
Trålade igenom min gamla Photobucket och hittade några bilder på min Tudor Sub som jag köpte fullset för 17k på gamla TTT för 10+ år sen...bytte den rakt av mot en DJ med vit RolexRolexRolex-tavla som sedan flippades för under 20k...lätt att vara efterklok...
I princip så har du med bara två alternativ, länk och läder, i det här fallet en klocka som passar till egentligen allt. Jag tycker det funkar väldigt bra med valet av färg på lädret.
Riktigt coolt! Var är natot ifrån?
Bästa söndagsklockanTudor-SONNTAG.
Verkligen!Bästa söndagsklockan
Snyggt, grattis!Idag fick jag hem min Tudor!
Kollade på den i butik för en tid sedan och gillade den och efter att flera gånger kollat Speedys men varenda gång tänkt samma sak - jättesnygg på bild men lite trist live slog jag till när denna dök upp på forumet.
Gillar tyngden och utseendet och att klockan känns gedigen. Då jag är van vid 47mm Panerai tycker jag den är i minsta laget men det är nog en vanesak
Hur som mycket nöjd efter ca en timmes ägande
Grymt fin den där!Idag fick jag hem min Tudor!
Kollade på den i butik för en tid sedan och gillade den och efter att flera gånger kollat Speedys men varenda gång tänkt samma sak - jättesnygg på bild men lite trist live slog jag till när denna dök upp på forumet.
Gillar tyngden och utseendet och att klockan känns gedigen. Då jag är van vid 47mm Panerai tycker jag den är i minsta laget men det är nog en vanesak
Idag fick jag hem min Tudor!