Med ett förflutet i Tyskland känns en tysk dagskiva helt rätt!Tudor-SONNTAG.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med ett förflutet i Tyskland känns en tysk dagskiva helt rätt!Tudor-SONNTAG.
![]()
Beställde redan när den visades, däremot så har Tudor försenat första leveranserna från juli till vad som nu pekar på oktober. As per usual nästanNån som beställt ”Hannibal” än?
![]()
![]()
Så får man gratulera, gillar den!Beställde redan när den visades, däremot så har Tudor försenat första leveranserna från juli till vad som nu pekar på oktober. As per usual nästan![]()
Idag fick jag hem min Tudor!
Kollade på den i butik för en tid sedan och gillade den och efter att flera gånger kollat Speedys men varenda gång tänkt samma sak - jättesnygg på bild men lite trist live slog jag till när denna dök upp på forumet.
Gillar tyngden och utseendet och att klockan känns gedigen. Då jag är van vid 47mm Panerai tycker jag den är i minsta laget men det är nog en vanesak
Hur som mycket nöjd efter ca en timmes ägande
![]()
![]()
Men vad kommer den att kosta? Priset som synts är ju hårresande, och rimligen alldeles tokigt. Någon aning?Beställde redan när den visades, däremot så har Tudor försenat första leveranserna från juli till vad som nu pekar på oktober. As per usual nästan![]()
Har legat på hemsidan sedan den släpptes...Men vad kommer den att kosta? Priset som synts är ju hårresande, och rimligen alldeles tokigt. Någon aning?
Men vad kommer den att kosta? Priset som synts är ju hårresande, och rimligen alldeles tokigt. Någon aning?
Rimligare än 238450 eller vad de skrev!
Hehe ett systemfel på Krons hemsida bara!Men vad kommer den att kosta? Priset som synts är ju hårresande, och rimligen alldeles tokigt. Någon aning?
Fin! Precis lagom clean stil.Tudor 76100 på bangård.
![]()
Tackar!Fin! Precis lagom clean stil.
Nån som kan skriva berätta lite om sin BB58? Hur är den? Fördelar/nackdelar? Lite bilder. Söker inspiration inför eventuella köp!
Mycket bra! Kan man få se en bild på vikspännet? Jag funderar på att beställa armbandet till min NF...Nytt in, och jag är faktiskt helt såld
![]()
Den är precis allt jag vill ha i en modern sportstålis. Toolig, kaxig, och funktionell. Den bästa klocka som Tudor tillverkat i modern tid enligt min smak![]()
Sjävklart!Mycket bra! Kan man få se en bild på vikspännet? Jag funderar på att beställa armbandet till min NF...
https://klocksnack.se/threads/recension-tudor-blackbay-58-aka-bb58.100735/Nån som kan skriva berätta lite om sin BB58? Hur är den? Fördelar/nackdelar? Lite bilder. Söker inspiration inför eventuella köp!
Nix. Inte hört om alls på de med inhouse. Den man ska ha
Inhouse har blivit skonadeNix. Inte hört om alls på de med inhouse. Den man ska ha
![]()
Det förstår jag, så jäkla finKör 76100 idag igen.
![]()

Som jag gillar den timvisaren, mycket bra.Kör 76100 idag igen.
![]()