Som jag gillar den timvisaren, mycket bra.Kör 76100 idag igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som jag gillar den timvisaren, mycket bra.Kör 76100 idag igen.
Ja det var den som gjorde att jag inte kunde hålla fingrarna borta när jag fick möjligheten att lägga vantarna på den Tackar.Som jag gillar den timvisaren, mycket bra.
Grattis!Nytt in, och jag är faktiskt helt såld
Den är precis allt jag vill ha i en modern sportstålis. Toolig, kaxig, och funktionell. Den bästa klocka som Tudor tillverkat i modern tid enligt min smak
Snyggt, kollade häromdagen på vad armband och spännes skulle kosta. Över 4000kr. Känns lite styvt om jag ska vara ärlig . Men så kanske prisbilden är på en läderrem och ett spänneSjävklart!
På länk...
Den sitter som en jävla smäck på dig! GrattisPå länk...
Den där är nog fan en av de bästa kronograferna i mina ögon!På länk...
Över 4000?? Sedär ja...Snyggt, kollade häromdagen på vad armband och spännes skulle kosta. Över 4000kr. Känns lite styvt om jag ska vara ärlig . Men så kanske prisbilden är på en läderrem och ett spänne
Man skulle nästan kunna få för sig att du gillar blått och rött.Vi får se hur Tudorn står sig.
Gillar Pepsi ja.Man skulle nästan kunna få för sig att du gillar blått och rött.
I Sverige skulle man kunna häva sitt köp. Ett år är såklart inte acceptabelt, oavsett produkt. Är det ett välkänt fel i urverket, eller är det så pass nytt att det är den första modellen?Helt crazy! Skulle ni vänta ett år?
Välkänt fel. Vissa iSverige har också råkat ut för det. Känns dock knasigt att det fortfarande finns klockor där ute som inte är åtgärdadeI Sverige skulle man kunna häva sitt köp. Ett år är såklart inte acceptabelt, oavsett produkt. Är det ett välkänt fel i urverket, eller är det så pass nytt att det är den första modellen?
+1!Den där är nog fan en av de bästa kronograferna i mina ögon!
Mycket bra.På länk...
Va inne på Nymans nyligen och då berättade dom inte fått in en enda sen jag köpte min i sommras. Så ja skulle tro detHur ser tillgången ut i Sverige på BB58 är det fortfarande väntetid på den?
Hur ser tillgången ut i Sverige på BB58 är det fortfarande väntetid på den?