En kort presentation om mig själv. Föddes 1986 i Teheran. Kom till Sverige vid cirka två års ålder och växte upp med familjen i Göteborg. Numera bor jag med min fru och två barn i Halmstad.
Sedan 15 år tillbaks arbetar jag inom försäljning. Jag upptäckte redan sen barnsben att jag tyckte om klockor. Min första klocka fick jag av min moster. Eftersom min moster var lärare på en skola för synskadade elever så fick jag en talande klocka (som jag tyckte var cool då).
Min andra klocka fick jag av min mormor, en Moretime från Ur&Pen. Sen dess har jag köpt mina egna klockor, Casio, Seiko, Tissot, Certina, Orient, Timex etc.
När jag fyllde 30 så önskade jag mig en dyrare klocka. Jag åkte upp till Pagholds Ur i skövde som då var AD för Rolex (dock inte längre) och köpte mig en Milgauss GV Z Blue.
Jag fyller snart 34 och önskar att köpa en Tudor Black Bay Harrods Edition. Med andra ord är jag mottaglig för tips om vart jag kan finna en sådan
Btw vad är en presentation utan att presentera sitt namn?
Jag heter Alireza men mina vänner säger Ali. Mamma brukade ropa Alireza när jag gjorde något dumt, men det var länge sedan nu
Tack alla