Bra liv i tavlan på den här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat en jubileelänk till 5-siffrig datejust som är i nyskick? Så känns den. Så inget fel på kvaliténRiktigt fin tavla, förhoppningsvis har jag min inom 2 veckor
Snabb fråga, hur är länken, är den rasslig som de äldre daydate modellerna?
Solida ändlänkar?
@Diskaren - Hej fick du svar ang hur lång leveranstiden är ?
Jag kommer ringa på måndag men kan knappt vänta tills dess. Är nyfiken vad du fick för svar. Även om risken finns att kö tiden skiljer något idag från augusti
Tack på förhand
A.Khaless
Låter bra.Har du testat en jubileelänk till 5-siffrig datejust som är i nyskick? Så känns den. Så inget fel på kvalitén
Like a postcard from heaven - Vad roligtNär jag ställde mig i kö hos Harrods så sa dom 8-12 månaders väntetid. Dom ringde efter drygt 4 månader.
Jag ställde mig i kö i slutet på april. Dock tackade jag nej när dom ringde, hade precis köpt en Date Just och tyckte att en ny klocka den veckan räckteLike a postcard from heaven - Vad roligt
När ställde du dig i kö ?
Jag BEHÖVER en Tudor sub asap!!!God morgon från Hua Hin
Ping @Nr-3Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.
Vh
Rickard
Postcard from heaven @Nr-3Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.
Vh
Rickard
@Gabriel112 Snällt av dig - skicka gärna PM hur du önskat att vi går tillvägaPostcard from heaven @Nr-3
Sorry fel person.... Jag skickar ett PM till dig Richard @supreeme@Gabriel112 Snällt av dig - skicka gärna PM hur du önskat att vi går tillväga
Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.
Vh
Rickard
Grattis!Äntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
Kul stort grattisÄntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
snygg Pelagos en klocka jag gärna vill köpa själv. Gillar displayen skarpt och det sköna 3d djupetDå va jag också med Tudor. Min första och det känns än så länge riktigt bra.
Grattis! BB36 är grymt bra! Extremt mångsidig klocka.Äntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
Härlig Hydronaut det där, grattis!Då har också jag hamnat i Tudorfamiljen!
Grattis!Då va jag också med Tudor. Min första och det känns än så länge riktigt bra.
Grattis!
Kul stort grattis
Grattis! BB36 är grymt bra! Extremt mångsidig klocka.