Avseende?Hola.. hur är Tudors day/date i jämförelse med rolex ?![]()
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avseende?Hola.. hur är Tudors day/date i jämförelse med rolex ?![]()
Mvh
Avseende?
Framförallt så är dom ju inte i guld/platina. Tudor görs i stål, rolex endast i ädelmetall.Hola.. hur är Tudors day/date i jämförelse med rolex ?![]()
Mvh
Framförallt så är dom ju inte i guld/platina. Tudor görs i stål, rolex endast i ädelmetall.
Så känslan är väldigt anorlunda
Gillar du designen så kör, tudor är bra skit!Det förståsmen älskar designen på rolex. Och tudors påminner verkligen
men inte sett så många tudors här.på ks.
Gillar du designen så kör, tudor är bra skit!
Bra att veta! Har själv sneglat på Tudor, speciellt Date-Day (urk, Rolexnamnet är bättre, Date-Day ligger inte så bra på tungan...):
http://www.krons.se/tudor-classic-dateday-2301062110-silver-p-23738.html?cPath=2141_2148
Fyller 30 i augusti och jagar en present åt mig själv runt max den prisklassen. Tankar på den?
Tipp-topp! Då hamnar den på listan över klockor att klämma på under sommaren! Tack!Personligen gillar jag vissa av deras vintage day-date mer, den är dock ännu mer lik Rolex variant. Men mycket prisvärd, och Tudor är sannerligen riktigt riktigt bra skit. Du kommer ej bli missnöjd!
Den där är oförskämt stiligTudormåndag
Ingenting är sagt tror jag, men det vore konstigt om inte alla modeller förr eller senare får det verket.Finns det någon info om BB kommer komma med inhouse?
Helt underbar ! Jag ska köpa mig en med slät ring och silver jacq tavla när har rådBra att veta! Har själv sneglat på Tudor, speciellt Date-Day (urk, Rolexnamnet är bättre, Date-Day ligger inte så bra på tungan...):
http://www.krons.se/tudor-classic-dateday-2301062110-silver-p-23738.html?cPath=2141_2148
Fyller 30 i augusti och jagar en present åt mig själv runt max den prisklassen. Tankar på den?
Finns dom med slät? Har själv sneglat på den modellen men gillar inte den räffladeHelt underbar ! Jag ska köpa mig en med slät ring och silver jacq tavla när har råd![]()
Oj missat den. Men den såg ju riktigt trevlig ut! Tavlan va ju riktigt härlig!Ja den här till exempel![]()
Ja jag har fastnat för denna modell. Har tyvärr inte sett den i verkligheten utan bara på bild. Det hade vart roligt att bara gå och kika på den, jag är inte hemma i Sverige så ofta. Men tyvärr verkar det inte som om det är en modell som de har inne i butiken (Nymans ur i Västerås) utan man måste beställa den. Vet inte om de är så pigga på att göra det om jag inte helt säkert ska köpa den, vilket jag ju inte vet innan jag själv klämt på den. Moment 22Oj missat den. Men den såg ju riktigt trevlig ut! Tavlan va ju riktigt härlig!
Den där var inte dum alls! Har mest kikat på den med räfflad bezel och silver alternativt blå tavla.Ja den här till exempel![]()
Ingen mer än jag som är sugen på North flag? Tyvärr ingen riktig dykare men på 150 m borde man ju kunna bada med den och skölja av den under rinnande vatten och liknande iaf. Sjukt snygg tycker jag med de schyssta detaljerna i gult och prismässigt tycks den ju bli rena rama kapet med in-house.![]()
![]()
Ingen mer än jag som är sugen på North flag? Tyvärr ingen riktig dykare men på 150 m borde man ju kunna bada med den och skölja av den under rinnande vatten och liknande iaf. Sjukt snygg tycker jag med de schyssta detaljerna i gult och prismässigt tycks den ju bli rena rama kapet med in-house.![]()
![]()
Vad tycker ni? Flyger det?
![]()
Vad tycker ni? Flyger det?
![]()