• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bra att veta! Har själv sneglat på Tudor, speciellt Date-Day (urk, Rolexnamnet är bättre, Date-Day ligger inte så bra på tungan...):
http://www.krons.se/tudor-classic-dateday-2301062110-silver-p-23738.html?cPath=2141_2148
Fyller 30 i augusti och jagar en present åt mig själv runt max den prisklassen. Tankar på den?

Personligen gillar jag vissa av deras vintage day-date mer, den är dock ännu mer lik Rolex variant. Men mycket prisvärd, och Tudor är sannerligen riktigt riktigt bra skit. Du kommer ej bli missnöjd!

Personligen gillar jag vissa av deras vintage day-date mer, den är dock ännu mer lik Rolex variant. Men mycket prisvärd, och Tudor är sannerligen riktigt riktigt bra skit. Du kommer ej bli missnöjd!
Tipp-topp! Då hamnar den på listan över klockor att klämma på under sommaren! Tack!

• Like
Reactions: joF
Tudormåndag [emoji2]

ImageUploadedByTapatalk1432537126.450623.jpg

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1432537108.449952.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1432537108.449952.jpg
    91.7 KB · Visningar: 53
Testade förresten min klocka för några dagar sen för er som undrar. Var angående att den ej klarade mer än drygt 15h efter en arbetsdag. Är nog pga. mitt stillasittande jobb ;) Vred upp den manuellt och den klarade 35h utan problem.

Oj missat den. Men den såg ju riktigt trevlig ut! Tavlan va ju riktigt härlig!
Ja jag har fastnat för denna modell. Har tyvärr inte sett den i verkligheten utan bara på bild. Det hade vart roligt att bara gå och kika på den, jag är inte hemma i Sverige så ofta. Men tyvärr verkar det inte som om det är en modell som de har inne i butiken (Nymans ur i Västerås) utan man måste beställa den. Vet inte om de är så pigga på att göra det om jag inte helt säkert ska köpa den, vilket jag ju inte vet innan jag själv klämt på den. Moment 22

Den är a
Ingen mer än jag som är sugen på North flag? Tyvärr ingen riktig dykare men på 150 m borde man ju kunna bada med den och skölja av den under rinnande vatten och liknande iaf. Sjukt snygg tycker jag med de schyssta detaljerna i gult och prismässigt tycks den ju bli rena rama kapet med in-house.
tudor-s-north-flag-watch-meshes-precision-with-adventure

Tudor-north-flag-KD.jpg
Ingen mer än jag som är sugen på North flag? Tyvärr ingen riktig dykare men på 150 m borde man ju kunna bada med den och skölja av den under rinnande vatten och liknande iaf. Sjukt snygg tycker jag med de schyssta detaljerna i gult och prismässigt tycks den ju bli rena rama kapet med in-house.
tudor-s-north-flag-watch-meshes-precision-with-adventure

Tudor-north-flag-KD.jpg

Den är as-cool! Egen och precis perfekt under radarn! Like! :)

Måste se north flag riktigt innan jag dömer ut den helt. Hittills är den inget som får det att rycka i baguetten.. Tycker den är lite tråkig faktiskt.
Däremot är det roligt att dom har tagit fram sitt eget verk, och jag hoppas att de fortsätter i den riktningen!

Klart det flyger, allt klär en skönhet:).................jag syftar på Tudorn och ingen annan:D.
Är faktiskt sugen på att testa på min 79090. Beige band mot matchande index måste vara helt okay. Var köpte du perlonbandet?

Tillbaka
Topp