Cryssarn
Guld
jag vet hur det känns1 år sedan denna goding inköptes [emoji2] Mer nöjd nu än då!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag vet hur det känns1 år sedan denna goding inköptes [emoji2] Mer nöjd nu än då!
![]()
I wishIngen som har en tudor sub till salu? Eller flinga, i andra hand isf..
fina grejer där Eric![]()
aldrig hört talas om pluswatch. får kika. försöker själv spara ihop till en black shieldJa, jag fastnade verkligen för denna. Allt jag ville ha, svart, stål och perfekta 40mm.
Köpte från Pluswatch igen, båda tudorna har varit väldigt fräscha.
Pluswatch på chrono24, dom har mycket klockor ute och bra referenser.a
aldrig hört talas om pluswatch. får kika. försöker själv spara ihop till en black shield
Vart ligger dom baserade?Pluswatch på chrono24, dom har mycket klockor ute och bra referenser.
varje dag är tudor dagDet är väl Tudoronsdag? Dagen till ära med länk.
![]()
Så jäkla härlig patina på den!Det är väl Tudoronsdag? Dagen till ära med länk.
![]()
Italien, så ingen tull och skitVart ligger dom baserade?
jo. flyttat till usa, så här är det tullItalien, så ingen tull och skit![]()
Aaah, ja det lär det varajo. flyttat till usa, så här är det tull![]()
Helt rätt!Självklart låter jag Tudorn vara med och elda lite.![]()
![]()
Jag tror att du måste sälja den där till mig ;-)Det är väl Tudoronsdag? Dagen till ära med länk.
![]()
Självklart låter jag Tudorn vara med och elda lite.![]()
![]()
Blir alltid glad när du lägger upp den där, vet inte varför riktigt, men den tilltalar mig starkt!
Blir alltid glad när du lägger upp den där, vet inte varför riktigt, men den tilltalar mig starkt!
Absolut, får erkänna att jag faktiskt sparat några av dina bilder på den och har i telefonen. Kikar på dem med jämna mellanrum.Det gör mig glad att den gör dig glad. Det behövs mer glädje i världen.
Schnöckt!!!Nu är det helg![]()
Vad är det för ref på dessa?