Vad tycker ni? Flyger det?
![]()
Riktigt härligt! Får beställa ett sandfärgat tilö min rackar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker ni? Flyger det?
![]()
Nja. Hade kört på något mörkare band själv. Men kör om du gillar!Vad tycker ni? Flyger det?
![]()
Som tur är så är min hud lite mörkare än standard. Haha.Nja... Hudfärgade band är väl sådär i mina ögon.
Köpte det här på forumet via k&s !Klart det flyger, allt klär en skönhet.................jag syftar på Tudorn och ingen annan
.
Är faktiskt sugen på att testa på min 79090. Beige band mot matchande index måste vara helt okay. Var köpte du perlonbandet?
Ny medlem i sällskapet!![]()
Valet stod ju mellan BB och Pelagos. Sjukt nöjd med mitt val.![]()
Ny medlem i sällskapet!![]()
Valet stod ju mellan BB och Pelagos. Sjukt nöjd med mitt val.![]()
Byt till gummi är mitt tips inför sommarenTack för välkomnandet!Efter två dagar på handleden känner jag det blir en perfekt klocka till sommaren.
![]()
Såja lille vän. Det är klart du ska ha en Pelagos! *klappar på huvudet*Nytt
Jag vill ha en pelagos![]()
Jag vill ha en Black ShieldJag vill ha en pelagos![]()
Såja lille vän. Det är klart du ska ha en Pelagos! *klappar på huvudet*
Jag vill ha en Black ShieldFår räcka med min BB och Hydronaut så länge
Klart du ska ha en black shield, bästa ninjaklockanJag vill ha en Black ShieldFår räcka med min BB och Hydronaut så länge
Jo... ja för dem är ju inte fina nog![]()
Jag har inte råd just nuKlart du ska ha en black shield, bästa ninjaklockan
![]()
Tudoronsdag eller hur?
Nykomlingen
![]()
I väntan på North Flag!
![]()
Ja jag väntar också på Nort Flag... lång väntan!
Hört något mer konkret releasedatum än?
1 år sedan denna goding inköptes [emoji2] Mer nöjd nu än då!
![]()
1 år sedan denna goding inköptes [emoji2] Mer nöjd nu än då!
![]()
Har varit sjukt sugen på en Pelagos ett bra tag, hur upplever du det fjädrade låset?![]()
De är alltid lättsålda iallafall. Pelagos går väl för runt 23 kakor begagnat.Hur står sig Tudor i pris i jämförelse med ex. Rolex? En BB eller Pelagos lockar ju något så otroligt.