Gabriel90
Silver
Tror jag inte..Hur lätt är det att pruta hos ADs överlag? De borde vara rätt låsta att sälja till listpris, eller?
rolex är väl lite svårt idag.. men överlag kan man pruta på dem flesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag inte..Hur lätt är det att pruta hos ADs överlag? De borde vara rätt låsta att sälja till listpris, eller?
Det är väl 19 mm...Otroligt snyggt!
Önskar att Tudor kunde göra egna jubilee till black bay-serien. Har fastnat helt för bb36 på jubilee och är nu fast besluten om att 36'an ska bli mitt nästa köp, efter att ha snubblat över den här bilden på reddit:
Hur jag sen ska få tag på en passande jubilee-länk får bli ett senare problem, kommer nog få nöja mig med oyster ett tag.
Är visserligen också rätt ny i klocksvängen, men gällande BB58 är det kanske en mer unik modell jämfört med konkurrenterna med sina 39mm samt tunna profil (större skillnad i hur ”tjock” den är än hur bred den är jämfört med 41mm-varianten). Detta har öppnat upp för personer med mindre handleder och personer som eftersträvar mer retro-size på sina ur men ändå vill ha en gedigen dykare. Var själv sugen på en, men valet föll på BB36, delvis pga att hypen kring BB58 gjort den svår att få tag i (lång kö hos svenska ADs tex).Hej!
Ny i den här världen. Men nu har jag bestämt mig att köpa en riktigt klocka.
Jag var på nymans idag och testade 3 olika modeller som jag gillar
Omega seamaster 300m co-axial
Tag heuer - Aquaracer
Tudor - blackbay
Jag fastnade direkt för Tudorklockan.
Sen när jag kollar har skriver som flesta om BB58? Jag gillar dock M79230N-0009 mera. 41mm sitter bättre på handen.
Vad säger ni om modellen jag fastnat för, vettig klocka? Ska man försöka leta beggat för lite rabatt?
Gillar du vanliga BB41 mer så köp den. Inte svårare än så. Beg kommer givetvis vara billigare än en ny. Kolla köp och sälj här på KS.Hej!
Tag heuer - Aquaracer
Tudor - blackbay
Sen när jag kollar har skriver som flesta om BB58? Jag gillar dock M79230N-0009 mera. 41mm sitter bättre på handen.
Vad säger ni om modellen jag fastnat för, vettig klocka? Ska man försöka leta beggat för lite rabatt?
Tack för tips!Det är väl 19 mm...
Isåntfall: https://tidochting.se/klockarmband/jubileelank-silver-rostfritt-stal-19mm-20mm-22mm
Och gilt font på bezelnÄr visserligen också rätt ny i klocksvängen, men gällande BB58 är det kanske en mer unik modell jämfört med konkurrenterna med sina 39mm samt tunna profil (större skillnad i hur ”tjock” den är än hur bred den är jämfört med 41mm-varianten). Detta har öppnat upp för personer med mindre handleder och personer som eftersträvar mer retro-size på sina ur men ändå vill ha en gedigen dykare. Var själv sugen på en, men valet föll på BB36, delvis pga att hypen kring BB58 gjort den svår att få tag i (lång kö hos svenska ADs tex).
Men sitter 41mm bra är det ju en grym klocka av gedigen kvalitet! Mig veterligen är det i all väsentlighet bara storleken som skiljer den från BB58, och det sitter bra verk i båda modellerna (dock ej samma). Men här får någon gärna rätta mig om jag har fel!
Om du fastnat för 41mm så känns guld/stål som en klockren/prisvärd modell. Du får dessutom datum (finns på få BB modeller). Se exempelannons: https://klocksnack.se/threads/tudor-black-bay-steel-gold-julkampanj.124895/Hej!
Tag heuer - Aquaracer
Tudor - blackbay
Grattis. Bästa BBn i mitt tycke!
Börjar det nya klock-året med en London trip. Harrods BB är äntligen min.
Börjar det nya klock-året med en London trip. Harrods BB är äntligen min.
3450 typGrattis, riktigt fin den.
Vilket nummer är de ungefär uppe på nu om man kollar baksidan?
Kul! Ser ut att passa mycket bra.Tudorfredag
Riktigt nöjd med jubilee på 58an.
Mysigt med lite rassel på 58’an, ser dessutom riktigt bra ut!Tudorfredag
Kul! Ser ut att passa mycket bra.
Aa, jag hajar! Ser ut som att strapcodes mitt-ändlänkbitar bygger mycket på längden..Inte 100% men helt acceptabelt. Strapcode har en variant men där är ändlänkarna tyvärr lite för stora.
Bild stulen från Strapcode;
Ett bildbevis på hur man fakkar upp en snygg klocka med dåligt passande länk.Inte 100% men helt acceptabelt. Extremt komfortabelt.
Strapcode har en variant men där är ändlänkarna tyvärr lite för stora.
Bild stulen från Strapcode;
Vad är de för länk? rolex?Tudorfredag
vet ej vad dom noshörningarna kom ifrånVad är de för länk? rolex?
Vad är de för länk? rolex?