• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äsh slipp noja och beställ från AD. De kan säkerligen skicka i vanligt kuvert. Blir nog allt som allt typ 200kr så slipper du köpa fel eller tappa dinkan
Jag tror ärligt talat inte att de har dessa inne, jag orkar inte vänta på att de ska lösa ett sånt här struntärende åt någon oviktig norrlänning som aldrig kommer komma tillbaka och köpa ngt ;) Jag tror helt enkelt att det kommer ta X veckor för en AD att lösa detta :)

Jag tror ärligt talat inte att de har dessa inne, jag orkar inte vänta på att de ska lösa ett sånt här struntärende åt någon oviktig norrlänning som aldrig kommer komma tillbaka och köpa ngt ;) Jag tror helt enkelt att det kommer ta X veckor för en AD att lösa detta :)
Nu var detta iofs till en Sinn men tog typ en vecka för mig att få hem i brevlådan. Iom att det antagligen är samma bandstift till BB41 finns de nog på ett lager nära dig.

Jag hade lätt gjort detta och sen sluppit huvudvärken av att googla vad som är korrekt sen ev att de inte blir rätt ändå.

Du kan ju försöka pressa ur dom ur gummit också. Jag har gjort liknande med antingen bandstiftverktyg eller ett mindre bandstift.

Häll en droppe diskmedel i gummit och testa

inte 30-33 med länk.. då låg dom upp mot 40 sträcket även innan höjning. Jag har fått höra från AD att tudor är hopplösa på att leverera ut just 58an med länk. Två år fick jag höra att man kan vänta sig i tid.

Jäklar vilken tid. Ironiskt när man prata om Tudor som Rolex fast utan väntetider.
Nu är vi här igen..

Får väl se om de blir med läder då, riktigt sugen på den!

Jäklar vilken tid. Ironiskt när man prata om Tudor som Rolex fast utan väntetider.
Nu är vi här igen..

Får väl se om de blir med läder då, riktigt sugen på den!
Den är riktigt krispig även med läder! Enligt AD jag besökt i zürich är det taktik att hålla nere på en 58an med länk, för att få sälja med läder och sedan sälja länken separat och således tjäna mer pengar. Sant eller inte..

07B0D293-BADE-486C-A6EE-BD709CA69C6C.jpeg

Den är riktigt krispig även med läder! Enligt AD jag besökt i zürich är det taktik att hålla nere på en 58an med länk, för att få sälja med läder och sedan sälja länken separat och således tjäna mer pengar. Sant eller inte..
Oavsett anledning är det självklart en taktik för att bygga hype och bli kung i mellan-segmentet, eller det segment som Rolex tidigare hade. Det är inte direkt så att länken är komplicerad att göra.

Om någon har provat en sån här Black Bay och vill dela med sig av erfarenheter så vore det intressant. Funderar på att införskaffa en med blå urtavla.
54CE7AFB-AF85-4CE2-A1D3-A0C05443ABE3.jpeg

Varit på jakt efter en Tudor black bay Harrods ett bra tag nu och vill inte vända mig till chrono24 ingen själ som känner att de vill släppa sin till ett schysst pris :angel:....vore en perfekt födelsedagspresent;)

Tillbaka
Topp