• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilket band ska man välja? ;)
20200107_144129.jpg
Bond :)

Jag har köpt och sålt många klockor och haft olika att välja på för olika aktiviteter men har tröttnat! nu ska jag försöka vara owg med den som jag kommer tillbaka till hela tiden... får se hur det går:)
1577AD2A-0F06-4884-9BDA-5F350ACE39B6.jpeg
Önskar dig all lycka till!
Har aldrig stött på en KSare som är en OWG (även om många säger att klocka X är den som skulle kunna göra dem till en OWG) så du borde kunna bli ett unikum på forumet :) Kämpa på!

Önskar dig all lycka till!
Har aldrig stött på en KSare som är en OWG (även om många säger att klocka X är den som skulle kunna göra dem till en OWG) så du borde kunna bli ett unikum på forumet :) Kämpa på!
Vad heter det när man inte har någon klocka ? :) I det facket är jag just nu då jag sålde min igår. Ska beställa en Tudor Black Bay 36 så fort jag hittar en till ett vettigt pris men nu börjar abstinensen komma krypande :nailbiting:

Tillbaka
Topp