Nr-3
Basic
BondVilket band ska man välja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BondVilket band ska man välja?
Bra att du hittat rätt size för dig. Ska prova en 36a så får vi se om det känns bra.
Själv skulle jag inte kunna ha 36an, 41mm är perfekta storleken för stora killar som mig.
North Flagen är riktigt grym! Behåll och kör på!Jag har köpt och sålt många klockor och haft olika att välja på för olika aktiviteter men har tröttnat! nu ska jag försöka vara owg med den som jag kommer tillbaka till hela tiden... får se hur det går
Tack för de uppmuntrande orden,får se hur det går som sagtNorth Flagen är riktigt grym! Behåll och kör på!
Önskar dig all lycka till!Jag har köpt och sålt många klockor och haft olika att välja på för olika aktiviteter men har tröttnat! nu ska jag försöka vara owg med den som jag kommer tillbaka till hela tiden... får se hur det går
Jag var en owg kille innan jag hittade detta forum haha...Aja får se hur det fortlöperÖnskar dig all lycka till!
Har aldrig stött på en KSare som är en OWG (även om många säger att klocka X är den som skulle kunna göra dem till en OWG) så du borde kunna bli ett unikum på forumet Kämpa på!
Vad heter det när man inte har någon klocka ? I det facket är jag just nu då jag sålde min igår. Ska beställa en Tudor Black Bay 36 så fort jag hittar en till ett vettigt pris men nu börjar abstinensen komma krypandeÖnskar dig all lycka till!
Har aldrig stött på en KSare som är en OWG (även om många säger att klocka X är den som skulle kunna göra dem till en OWG) så du borde kunna bli ett unikum på forumet Kämpa på!
NWG...?Vad heter det när man inte har någon klocka ? I det facket är jag just nu då jag sålde min igår. Ska beställa en Tudor Black Bay 36 så fort jag hittar en till ett vettigt pris men nu börjar abstinensen komma krypande
Usch då är jag hellre owg Lär rätta till det här snarast.NWG...?
Grattis!Fick nyss hem min första Tudor! Man kan säga att jag är taggad till 100!!!
Tackar tackar!Grattis!
Grattis, Snygg. Gillar den referensen bäst av alla BB. Ska ha den i samlingen jag också en dagFick nyss hem min första Tudor! Man kan säga att jag är taggad till 100!!!
Tackar! Tycker också de e den bästa av alla BB, den talar till mig på ett sätt som de andra inte gör.Grattis, Snygg. Gillar den referensen bäst av alla BB. Ska ha den i samlingen jag också en dag
Grattis till en superfin klocka!Fick nyss hem min första Tudor! Man kan säga att jag är taggad till 100!!!
Tack tack!!Grattis till en superfin klocka!
Vad heter det när man inte har någon klocka ? I det facket är jag just nu då jag sålde min igår. Ska beställa en Tudor Black Bay 36 så fort jag hittar en till ett vettigt pris men nu börjar abstinensen komma krypande
TypHar du varit skakig och haft svettningar hela dagen?
Ligger en som verkar ok på sälj nu...Vad heter det när man inte har någon klocka ? I det facket är jag just nu då jag sålde min igår. Ska beställa en Tudor Black Bay 36 så fort jag hittar en till ett vettigt pris men nu börjar abstinensen komma krypande
Grymt nice! Hoppas den får mycket handledstid.Plockade precis ut en NOS ETA-BB hos AD
Grattis!Plockade precis ut en NOS ETA-BB hos AD
Hur är lås och länk på den, bra?Fortfarande lite kär.
Japp jag noterade detLigger en som verkar ok på sälj nu...
Underbar klocka. Gör sig extremt bra utomhus när solen skiner. Men funkar förstås inomhus ocksåJapp jag noterade det
Där har vi den ju! Riktigt snygg!Japp jag noterade det
Riktigt trevliga. Som jag förstår det är det samma Oyster som på 16710:an - 78360, fast med Tudor-lås istället för Rolex-dito.Hur är lås och länk på den, bra?