C
Coach
Guest
Såg även att den skiftar åt blått i dagsljus vilket jag gillar skarptUnderbar klocka. Gör sig extremt bra utomhus när solen skiner. Men funkar förstås inomhus också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg även att den skiftar åt blått i dagsljus vilket jag gillar skarptUnderbar klocka. Gör sig extremt bra utomhus när solen skiner. Men funkar förstås inomhus också
Tack den känns fenomenalt braDär har vi den ju! Riktigt snygg!
Bra där - grattis!Japp jag noterade det
Tack känns superBra där - grattis!
Har du nu gått från NWG till OWG-tillsvidare?Japp jag noterade det
Svårt att inte bli kär i denFortfarande lite kär.
Japp äntligen OWG Det var två jobbiga dagarHar du nu gått från NWG till OWG-tillsvidare?
Hur länge kommer du vara en OWG?Japp äntligen OWG Det var två jobbiga dagar
Tycker modellen tar ljus väldigt bra överlag. Den verkligen skiner och blänker bra!Underbar klocka. Gör sig extremt bra utomhus när solen skiner. Men funkar förstås inomhus också
Ja det återstår att seHur länge kommer du vara en OWG?
Japp jag noterade det
Hur håller den tiden? 2-3 spd+?Underskattad modell
Yep! UngefärHur håller den tiden? 2-3 spd+?
Kul med en ny! Knep du den hos Millenarywatches om man får fråga?79220R - 2020
Nope. Ny hos ADKul med en ny! Knep du den hos Millenarywatches om man får fråga?
Det blev en 36a alltså! Är du man nog för den?Ja den känns ruskigt bra
Snyggt. Trodde inte du va en BB-kille men det där är den bästa BB 41 enligt migNope. Ny hos AD
Jodå. Detta är min femte BBSnyggt. Trodde inte du va en BB-kille men det där är den bästa BB 41 enligt mig
Ja uppenbarligenDet blev en 36a alltså! Är du man nog för den?
Snyggt. Får se hur länge den stannar nu dåJa uppenbarligen
Visade sig vara rätt size för mig
Har en känsla av att det kommer bli länge jämfört med hur det har sett ut genom åren.Snyggt. Får se hur länge den stannar nu då
Jag väntar på ett pm inom snar framtidHar en känsla av att det kommer bli länge jämfört med hur det har sett ut genom åren.
Men vi får se
Nä du det kommer dröjaJag väntar på ett pm inom snar framtid
Snygg med länken Du har inga mer kort med länk? Är det BB Länken?
Såg faktiskt skapligt ut! Det är vanliga BB länken, 72060, men den sitter inte helt 100 tyvärr.Snygg med länken Du har inga mer kort med länk? Är det BB Länken?