Pelagos är inte dum. Nya golvet i köket inte heller. Tillsammans en trevlig kombo.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är den , men dom är snygga är sugen på att skaffa en röd.
Grattis! Inte dum alls! Nu återstår bara att njuta av fin klocka och fantastisk länk!Tjena tjena! Kolla vad som landade idag. Tillbaka till Tudor igen för fjärde gången. Tror att den här romansen blir längre än den senste Tudorn (bb58) jag hade.
![]()
Vad du gör, behåll den över sommaren! Tycker själv att den på gummi är en svårslagen sommarklocka.Tjena tjena! Kolla vad som landade idag. Tillbaka till Tudor igen för fjärde gången. Tror att den här romansen blir längre än den senste Tudorn (bb58) jag hade.
![]()
Vet inte vart du bor men Bergströms Göteborg hade en idagNågon som har testat en Black Bay P01 och kan dela med sig sina tankar? Är lite intresserad, men jag har inte hittat någon AD som har den hemma. Vet ni någon som har den hemma så får ni gärna säga till.
Mycket bra, vad tycker du om storleken och tjockleken?Jaha då vart man med Tudor igen!
![]()
Vet inte vart du bor men Bergströms Göteborg hade en idag![]()

Jaha då vart man med Tudor igen!
![]()
#hoarder
![]()
#hoarder = #dealer?
Jag gillar att köpa klockor...
Jag gillar aningen större klockor och har vant mig vid Panerai så jag tycker denna känns riktigt bra. Den har en närvaro på armen utan att bli för stor. Det känns att den är där utan att jag upplever den som en "klump". Gillar tyngden oxå, det känns rejält och det är ett måste för migMycket bra, vad tycker du om storleken och tjockleken?
Jo, tjenaJag gillar att köpa klockor...
Behöver inte använda de insydda bandstiften - använd bandet som ett vanligt Nato så passar det. Kan ju alltid använda ett bandstift om du tycker att bandet rör sigPassar BB fabric på pelagos? Någon som vet? Båda har 22mm lugg men är det samma lugg to lugg iom dom insydda bandstiften?
Pelagos på canvas![]()
Jag ger det 3 veckorNu är det färdiglekt. Efter mycket velande får Tudor stanna.
![]()
Ääej, nu får man leta efter en schysst blå dykare för att komplettera istället!Jag ger det 3 veckor![]()
Vart kommer bandet ifrån?Pelagos på canvas![]()