• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Där är jag nog raka motsatsen. Funderar oftast länge innan köp, kanske lite för länge då suget ofta hinner gå över. Nackdelen med det är väl att man missar en massa skoj. Har besökt ett par AD's i år då suget efter 58an inte tycks ge sig men det är jag inte ensam om :)
Jag är betydligt mer impulsiv :)
Köper man populära modeller här på KS så är det oftast lätt att sälja dom, dessutom utan (större) förlust

Pelagos är inte dum. Nya golvet i köket inte heller. Tillsammans en trevlig kombo.
20200210_194409.jpg

Senast ändrad:
Någon som har testat en Black Bay P01 och kan dela med sig sina tankar? Är lite intresserad, men jag har inte hittat någon AD som har den hemma. Vet ni någon som har den hemma så får ni gärna säga till.

Vet inte vart du bor men Bergströms Göteborg hade en idag :)

Tack!
Då ska jag ringa dem, jag bor inte i närheten, men har nu gått så långt i mitt missbruk att 50 mil nästan känns rimligt. Jag behöver nog hjälp:facepalm:

Hur ser den ut på riktigt, det är en modell som fler borde ha inne. För jag vågar inte riktigt beställa en på vinst och förlust...

Passar BB fabric på pelagos? Någon som vet? Båda har 22mm lugg men är det samma lugg to lugg iom dom insydda bandstiften?

Tillbaka
Topp